Minule jsme si říkali, že zájemci o naše služby zadávají do vyhledavače mnohdy jiné výrazy, než bychom tam zadali my sami.
Ať už ale zadají do vyhledavače jakýkoliv výraz, důležitá otázka zní, co se jim zobrazí poté, co ve výsledcích najdou a otevřou naše stránky?
Proč je to důležité?
Mnoho firem vynakládá desítky a stovky tisíc korun měsíčně na to, aby byly ve výsledcích vyhledavačů na předních pozicích.
Když ale návštěvník klikne na jejich odkaz a otevřou se mu firemní stránky, které ho vítají universálním popisem a sebestředným povídáním typu „Naše firma se zabývá…“, tato investice je zmařena.
Návštěvník sice může pátrat v menu, kde že se to ten hledaný produkt nebo služba skrývá… mnohem jednodušší je ale stránky zavřít a najít jinou prezentaci, ze které bude souvislost nabídky s hledaným výrazem jasná během zlomku sekundy.
Jak v následujících 7 dnech změníme titulek, obrázky a texty hlavní stránky naší prezentace tak, aby odpovídaly výrazu, který zákazníci hledají nejčastěji?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Některé změny v našich prodejních postupech vypadají sice banálně, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto „jednoduché“ postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.