Možná jste podobnou situaci zažili také:
Obchodník: „A proč jste to nekoupili u nás? Vždyť my to taky prodáváme…“
Zákazník: „Ale to já jsem nevěděl…“
Čí je to chyba?
Protože svou firmou žijeme, často máme pocit, že zákazníci musejí vědět o všem, co prodáváme.
Jenže… oni to většinou nevědí.
Pokud si totiž přišli do naší prodejny koupit nabízené zboží, jsme pro ně jen prodejna.
Pokud si objednali montáž, mají nás zafixované jako montéry.
A pokud si u nás objednali opravu, vnímají nás jako servis.
Zákazníci většinou chtějí jen vyřešit problém, který je právě sužuje. Po ostatních aktivitách a produktech, které poskytujeme, vůbec nepátrají. A chceme-li tedy dosáhnout toho, aby u nás nakupovali i produkty, které u nás dosud neviděli, musíme jim je sami aktivně nabídnout.
Jak v následujících 7 dnech „odhalíte“ zákazníkům vaše produkty a služby, se kterými se u vás dosud nesetkali?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete oslovit zákazníky tak, aby jich reagovalo co nejvíce (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.