Je to vlastně jednoduchá otázka:
Když si vzpomenete na své největší dosavadní pracovní či firemní úspěchy, co bylo jejich hlavní příčinou?
To, že jste vstávali ráno ve 4.00 a brázdili autem celou republiku?
To, že jste se sešli s klíčovým představitelem největšího zákazníka?
To, že jste vyvěsili nad vstup nový reklamní nápis?
To, že jste…?
Když to přineslo výsledky tenkrát, mohlo by fungovat i dnes.
Jak v následujících 7 dnech zopakujete aktivitu, která vám v minulosti přivedla největší úspěch?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? K lepším výsledkům stačí někdy udělat jen drobnou změnu v tom, co dnes už stejně děláme. Jak? Unikátní návod, jak právě tyto „drobné, ale účinné“ změny provést i u vás, najdete kliknutím sem.