Databázi zákazníků všichni známe
… ale kdo kdy slyšel o „databázi nezákazníků“?
Databáze nezákazníků obsahuje seznam těch, se kterými jsme sice v minulosti byli v kontaktu, vyžádali si např. naši nabídku… ale nakonec nekoupili.
Jakou informaci jsme si ale měli odnést z toho, že o nabídku požádali?
Že s námi o podmínkách jednali?
Nebo že koupili jinde?
Že mají potenciál naše produkty a služby nakupovat.
Nemáme možná sice rozpočet na to, abychom jim věnovali stejný čas a posílali stejné propagační materiály jako těm, kteří u nás pravidelně nakupují.
… právě této skupině ale můžeme čas od času zatelefonovat či poslat speciální nabídku v duchu „Zatím u nás nenakupujete, ale kdybyste to dělali, měli byste tuto možnost, tuto výhodu, tyto podmínky…“
Ano, naše konkurence postavila kolem zákazníka hradby tím, že s ním např. uzavřela celoroční exkluzivní servisní smlouvu.
Každé opevnění ale časem chátrá, puká, drolí se a někdy i hroutí.
A pokud budeme pravidelně hradby obcházet a házet přes ně dovnitř nějaké ty dobroty, tak jakmile padací most opět spustí a umožní vstup novým dodavatelům, naše dobré jméno už bude uvnitř známé.
Jak v následujících 7 dnech využijete vaši databázi nezákazníků?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Ideálním nástrojem pro kontakt s nezákazníkem je email… a podrobný návod, jak dosáhnout, aby lidé na vaše emailové nabídky skutečně reagovali (včetně vzorových emailů), najdete kliknutím sem.