Databáze nezákazníků? (33)

Databázi zákazníků všichni známe

… ale kdo kdy slyšel o „databázi nezákazníků“?

Databáze nezákazníků obsahuje seznam těch, se kterými jsme sice v minulosti byli v kontaktu, vyžádali si např. naši nabídku… ale nakonec nekoupili.

Jakou informaci jsme si ale měli odnést z toho, že o nabídku požádali?
Že s námi o podmínkách jednali?
Nebo že koupili jinde?

Že mají potenciál naše produkty a služby nakupovat.

Nemáme možná sice rozpočet na to, abychom jim věnovali stejný čas a posílali stejné propagační materiály jako těm, kteří u nás pravidelně nakupují.

… právě této skupině ale můžeme čas od času zatelefonovat či poslat speciální nabídku v duchu „Zatím u nás nenakupujete, ale kdybyste to dělali, měli byste tuto možnost, tuto výhodu, tyto podmínky…“

Ano, naše konkurence postavila kolem zákazníka hradby tím, že s ním např. uzavřela celoroční exkluzivní servisní smlouvu.

Každé opevnění ale časem chátrá, puká, drolí se a někdy i hroutí.

A pokud budeme pravidelně hradby obcházet a házet přes ně dovnitř nějaké ty dobroty, tak jakmile padací most opět spustí a umožní vstup novým dodavatelům, naše dobré jméno už bude uvnitř známé.

Jak v následujících 7 dnech využijete vaši databázi nezákazníků? 

Úspěšný týden přeje…

Databáze nezákazníků? (33) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Ideálním nástrojem pro kontakt s nezákazníkem je email… a podrobný návod, jak dosáhnout, aby lidé na vaše emailové nabídky skutečně reagovali (včetně vzorových emailů), najdete kliknutím sem.


Kategorie

potenciál k nákupu, zaslání výhod a podmínek


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...