V naší snaze získat nové zákazníky máme dvě varianty:
- a. Můžeme hledat ty, kteří s naším oborem a činností nemají zatím žádné zkušenosti, tedy nováčky.
- b. Nebo můžeme oslovovat ty, kteří už podobné produkty a služby nakupují… a přetáhnout je od konkurence k nám.
Jak ale zlákat od konkurence zákazníky, kteří tvrdí, že „už svého dodavatele mají a jsou s ním spokojeni“?
Výhodnější nabídka je základem… ale ani to nestačí.
Mnoho firem se totiž setkává s tím, že sice nabízí zákazníkům lepší podmínky, než jejich současný dodavatel… ale zákazníci ani tak od svého současného dodavatele neodejdou.
Proč?
Je to jednoduché: Mají strach.
Mají strach, že nesplníme své sliby.
Mají strach, že kvůli ušetřeným X % ohrozí provoz své firmy.
Mají strach, že nový dodavatel nebude tak spolehlivý, jako jejich současný.
Přetahujeme-li tedy zákazníky od konkurence, musíme naši argumentaci postavit nejen na výhodnějších podmínkách, ale také na ujištění, že zákazník přestupem k naší firmě nic neriskuje.
Jak v následujících sedmi dnech změníte vaši „přetahovací“ nabídku tak, aby zákazníka ujistila, že odběrem od vaší firmy nic neriskuje?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to urychlit? K získání nového zákazníka nemusíte být ani levnější než konkurence. Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když jste o něco dražší než ostatní, najdete zde.