Minule jsme si říkali, že zákazníci mají strach.
Jak je ale ujistíme, že jsou jejich obavy zbytečné?
Nástrojů máme několik:
-
- 1. Certifikáty o kvalitě
-
- 2. Výsledky zkoušek
-
- 3. Písemné záruky
-
- 4. Referenční dopisy od spokojených zákazníků
-
- 5. Testy srovnávající naši nabídku s ostatními
-
- 6. Statistiky dodacích lhůt
-
- 7. Garance dodacích lhůt
-
- 8. Slevy při nedodržení slíbené lhůty
-
- 9. Smluvní pokuty při nesplnění našeho závazku
Výše uvedené nástroje jsou při jednání výbornou podporou, největší úspěch nám ale přinese, když zákazníkovi umožníme, aby si nás nejprve vyzkoušel… zcela na naše riziko.
Na jednání tak už nepůjdeme jen s klasickou nabídkou „přejděte k nám a my vám dáme lepší podmínky“. Nyní ji také doplníme slovy „nic tím neriskujete, protože …“ a vysvětlíme, jak nebezpečí transakce bereme na sebe.
Jak v následujících sedmi dnech upravíte vaši nabídku tak, abyste při prvním nákupu převzali riziko zákazníka na sebe?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nemáte čas? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.