Při hledání nových zákazníků často přemýšlíme nad tím, kde je hledat…
… a mnohdy přitom zapomínáme na to, že existují spolky, sdružení a asociace, které naše zákazníky již sdružují.
Pokud naše zákazníky v takovém sdružení najdeme, naše práce je jednodušší.
Řada těchto asociací totiž trpí nedostatkem peněz, a pokud se nabídneme, že zaplatíme část nákladů na příští vydání jejich zpravodaje nebo přispějeme na poštovné, dostaneme na oplátku příležitost zákazníky oslovit naší nabídkou.
(A v ideálním případě nebudeme naši nabídku prezentovat sami za sebe, ale naše služby a produkty doporučí samotná asociace.)
Jak v následujících 7 dnech oslovíte zákazníky prostřednictvím sdružení, kterých jsou členy?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Podrobný popis toho, jak takovou nabídku pro členy sdružení sestavit, najdete kliknutím sem.