Nedávno jsme s klientem řešili nepříjemnou situaci:
Za dobu své existence prodala jeho firma své výrobky tisícům zákazníků. Někteří byli nadšeni. Většina byla spokojena. A zažili také samozřejmě i reklamace, které však standardně řešili a vyřešili.
Protože se mezi zákazníky objevili i neplatiči, museli se domáhat zaplacení odebraného zboží u soudu. A tady vznikl problém:
Jeden z dlužníků pojal svou prohru u soudu jako výzvu k tomu, aby začal firmu špinit. A do různých internetových diskusí nyní píše příspěvky typu „Produkty X od firmy Y jsou katastrofální. Nic od nich nekupujte! Jsou to zloději…“
Firma na to přišla náhodou – když jí jeden z potenciálních zákazníků poslal do firmy odkaz na tento příspěvek a ptal se, co je na tom pravdy.
Podobné překvapení může čekat v diskusích i na vaši firmu a proto…
Jak v následujících 7 dnech zjistíte, co se o vás píše na internetu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Zdrojem internetových pomluv bývají často nespokojení zákazníci… a praktický návod, jak nespokojenost zákazníků minimalizovat, najdete kliknutím sem.