Představte si, že si musíte z vašich zákazníků vybrat 20% těch, které si chcete ponechat. A všem ostatním musíte napsat dopis, že už jim bohužel vaše služby a produkty nebudete dodávat.
Které zákazníky si chcete ponechat? Jmenovitě…
Na první pohled to vypadá jako teoretický příklad, ve skutečnosti je to ale každodenní praxe.
Naše standardy péče o zákazníky, reklamační postupy, rychlost dodání, kvalita realizace a spousta dalších drobností totiž každý den rozhodují o tom, zda se k nám zákazník vrátí nebo ne.
Vědí vaši pracovníci, které zákazníky – jmenovitě – si chcete za každých okolností udržet?
A mají pravomoc řešit případné problémy tak, aby k jejich odchodu nikdy nedošlo?
Jak to během následujících 7 dní změníte?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Potřebujete vaše pracovníky zdokonalit v péči o zákazníky? Nejčastější chyby (a jak se jich vyvarovat) najdete kliknutím sem.