Mnoho firem si v poslední době stěžuje, že je trh přesycený… a všichni lukrativní klienti už rozebraní.
Každý už prý má svého dodavatele. Cena reklamy a mzdy prodejců se stále zvyšují. A přesvědčit někoho, aby začal nakupovat u vás (aniž by přitom požadoval výraznou slevu a stlačil tak vaši marži na nulu), je za takových podmínek pořádná dřina.
(A komu se chce vstávat ráno z postele s tím, že celý den bude zase a jen dřina, těžké přesvědčování a opakované odmítání, že?)
Ano, tento stav je pro mnoho firem sice realitou.
Ale pravdou je také fakt, že některé firmy právě v těchto dnech oslavují rekordní počty nových klientů a mimořádně úspěšnou sezónu.
Neutrácejí přitom měsíčně stovky tisíc za obchodní zástupce.
Neplatí miliony za letáky, inzerci nebo reklamu.
A nemusejí ani vymýšlet bombastické propagační kampaně.
Získávají totiž nové klienty systematickou prací na zdánlivých maličkostech:
Takových, které nejsou na první pohled vidět (a konkurence tak ani neví, co přesně dělají).
Takových, jejichž realizace často nestojí ani korunu.
A takových, které jim každý den přivádějí nové klienty s odhodláním hned na místě něco objednat.
Způsob, kterým tyto firmy získávají nové zákazníky, není nijak složitý. A jakmile pochopíte, které aktivity jim přivádějí nové zákazníky (a které jsou naopak jen ztrátou času), stejné metody můžete při získávání nových zákazníků využít i vy.
Postupů, jak to dělají, je hned několik:
- Jedna z metod, které využívají, např. přivádí do jejich kanceláří další zákazníky bez toho, aniž by museli utratit desítky či stovky tisíc korun za reklamu. (Podobný postup můžete využít i vy… a nebude vás to stát ani korunu.)
- Své zaměstnance naučili, jak popsat jejich činnost natolik atraktivně, že potenciální zákazníci sami chtějí vědět více a objednávají si schůzku hned na místě. (Celé to přitom trvá jen 30 vteřin a stejnou metodu může použít každá firma.)
- Jedním postupem dokážou do firmy jednorázově přivést ne jednoho, ale hned celou skupinu zákazníků – i když o vaší firmě dosud neslyšeli a nakupovali jen u konkurence. (Tento postup je natolik univerzální, že jej může kdokoliv a kdykoliv zopakovat. A jeho realizace stojí jen pár set korun.)
- Našli cestu, jak za propagační akce, letáky, pozvánky a zákaznické soutěže nikdy neplatit 100% nákladů. A protože tímto způsobem ušetří často až polovinu nákladů, mohou takových akcí vlastně za stejnou cenu pořádat dvojnásobek. (Jejich metodu může přitom zkopírovat téměř každá firma, která obsluhuje zákazníky v určité lokalitě.)
- A další metodou umí „přinutit“ nerozhodné zákazníky, aby s objednávkou už dále neotáleli a rozhodli se ihned. (Tuto metodu mohou využít i ostatní a když slyší, jak je jednoduchá, často se diví, proč je to nenapadlo dřív.)
Nápady, techniky a strategie, které tyto firmy používají, nejsou žádným kouzlem.
Naopak: Metody, které využívají, můžete okopírovat i vy… a třeba hned zítra.
Přivedou do vaší firmy nové zákazníky. Dokážou je přesvědčit k nákupu. Jejich využití je překvapivě jednoduché.
A protože se při své práci pohybuji v zákulusí desítek firem po celé zemi, nejlepší z těchto nápadů vám vysvětlím v audioprůvodci & online kurzu právě na téma „jak získat nové zákazníky a přesvědčit je k nákupu právě vašich produktů a služeb“.
Protože pracuji s firmami různých velikostí a různých oborů, vidím z praxe, co funguje. Co ne. Co má smysl. Co je ztráta času. A právě tyto zkušenosti – za které ostatní mnohdy těžce zaplatily (prodělkem při hledání východisek v řadě slepých uliček) – vám chci ukázat.
Úkol těchto postupů je jediný: Přivést do vaší firmy zákazníky a přesvědčit je k nákupu.
- V nápadu č. 6 zjistíte, jak můžete „oklikou“ přesvědčit k nákupu u vaší firmy i ty zákazníky, kteří nyní nakupují u konkurence a tvrdí, že jsou spokojeni.
- Uslyšíte, jak můžete změnou jednoho banálního parametru vašich produktů zvýšit zájem zákazníků, přestože vám to nezvýší náklady ani o korunu. (Nápad č. 24)
- Zjistíte, který pocit vzbuzuje u zákazníků největší potřebu nakupovat… a jak tím, že jej vyvoláte, výrazně zvýšíte zájem o vaši nabídku. (č.16)
- Pochopíte, jak přesvědčit zákazníka tím, že mu řeknete, co je na vašich produktech špatného a proč by si je neměl kupovat (nápad č. 11). (A dozvíte se, proč má „nesmysl“ jasnou logiku.)
Navíc poznáte…
- Jak přivést do vaší firmy nové zákazníky metodou (č.13), která bude stát jen cca 30 Kč. (A zjistíte, jak si tímto postupem zajistit každodenní příliv nových zákazníků po celý rok.)
- V metodě č. 31. zjistíte, jakou prodejní pomůckou přesvědčíte zákazníky mnohem více, než uhlazeným vystupováním, dokonalou prezentací a zářivými úsměvy. (A současně poznáte, jak tuto „pomůcku“ získat bezplatně a během několika dní.)
- Nápad č. 22 vám ukáže, jak jednoduchou metodou zabránit tomu, aby si zákazníci mysleli, že vaše konkurence nabízí totéž, ale levněji… i když to může být na první pohled pravda. (A využijete-li tento postup ve vaší firmě uceleně, nemusíte se už vůbec bát levnější konkurence.)
- Při poslechu nápadu č. 5 uslyšíte brilantně jednoduchou techniku, jak elegantně a nenásilně donutit každého z vašich pracovníků (včetně sebe sama), aby se zákazníky mluvili o tom, co zajímá zákazníky.
- A např. v metodě č. 33 poznáte nečekaně účinný postup, jak pro nové zákazníky připravit dárek na uvítanou (který vás nebude stát předem ani korunu), bezplatně potenciální zákazníky oslovit a dosáhnout toho, že k vám budou přicházet už pevně odhodláni utratit peníze. (Tuto metodu pak stačí čas od času zopakovat a vytvořit z ní tak nekončený zdroj nových zákazníků.)
V audioprůvodci & online kurzu se také např. dozvíte:
– kdy a čím se před zákazníky pyšně pochlubit a jak vám tento postup přivede nové zákazníky (i když se to může zdát na první pohled neobvyklé)
– proč se prezentováním pouze věcných a logických argumentů připravujete o objednávky (a jak váš přístup změnit, aby na něj zákazníci reagovali)
– jakými slovy zákazníky od nákupu odradit… a jakými je k nákupu naopak přimět
– jak dosáhnout toho, aby zákazníci získali pocit, že je vaše firma důvěryhodná a profesionální hned v prvních pěti vteřinách vašeho setkání (a nezaplatit za to více než pár set korun)
– jak zaručit, že vaši pracovníci budou znát odpovědi na všechny námitky, které může zákazník vyslovit (a dokážou je tak preventivně „zneškodnit“ ještě před tím, než zákazníka vůbec napadnou)
Vstup do tohoto online kurzu otevíráme pro omezený počet klientů jen několikrát ročně a v tuto chvíli není dostupný.
Jakmile jej ale opět otevřeme, uvidíte, že přivést do vaší firmy nové zákazníky nemusí být tak těžké, jak to nyní třeba vypadá.
Inspirací může být i tento postup…