Jak do 30 dnů sehnat šikovné lidi, i když neplatíte nejvíc
Potřebujeme sehnat další lidi!...
Pokud znáte tato přání i z vaší firmy, tato stránka je vaší záchranou:
Dozvíte se zde totiž, jak do vaší firmy přivést přesně ty pracovníky, které potřebujete.
Zjistíte, jak k vám přivádět kvalitní zájemce, aniž byste je namáhavě sháněli... ale aby se vám ozývali ti nejlepší sami od sebe.
A podíváme se na to, jak to celé udělat, i když neplatíte ve vašem oboru nejvíc a nemůžete si dovolit pracovníky přeplácet odjinud...
Pokud znáte tato přání i z vaší firmy, tato stránka je vaší záchranou:
Dozvíte se zde totiž, jak do vaší firmy přivést přesně ty pracovníky, které potřebujete.
Zjistíte, jak k vám přivádět kvalitní zájemce, aniž byste je namáhavě shánět... ale aby se vám ozývali ti nejlepší sami od sebe.
A podíváme se na to, jak to celé udělat, i když neplatíte ve vašem oboru nejvíc a nemůžete si dovolit pracovníky přeplácet odjinud...
Jak to uděláme?
Použijeme vyzkoušené postupy, které zvýšily zájem o pracovní místa o víc než 700 %, přestože dotyčný zaměstnavatel nezvýšil výplaty ani o korunu.
Využijeme stejné postupy, které přilákaly na pozici prodejců nové obchodníky, kteří pak zdvojnásobili tržby.
A využijeme přitom postupy, které přitahují ty nejlepší developery a kodéry i do do veřejnosti neznámých vývojářských firem.
Vzory, postupy a příklady, které promění vaši firmu v "Magnet na zaměstnance"
Sedm kroků, které promění vaši firmu v "magnet na zaměstnance"
Jak to uděláme?
Použijeme postupy, které zvýšily zájem o pracovní místa v jedné menší strojírenské firmě o víc než 700 %... a nemuseli přitom zvyšovat výplaty ani o korunu.
Využijeme stejné postupy, který do jedné obchodní firmy přilákaly na pozici prodejců nové obchodníky, kteří pak zdvojnásobili tržby.
A využijeme přitom postupy, které dnes přitahují ty nejlepší developery a kodéry do veřejnosti neznámé vývojářské firmy... a zkušení zájemci o práci se jim hlásí i přesto, že zrovna žádné volné místo nemají.
Jsou v tom nějaká kouzla? Nejsou.
Jsou to nějaké tajné techniky, které znají jen ti nejlepší personalisté a recruiteři na světě?
Vůbec ne.
A musíme přitom utratit za propagaci volných místo dvoj, troj nebo desetinásobek? Také ne.
Nové pracovníky do vaší firmy přivedou promyšlené, propracované a osvědčené postupy.
A ty jako "magnet na zaměstnance":
- upoutají pozornost těch správných lidí,
- zaujmou je natolik, že se pro vaše místo nadchnou, i když budou vědět, že neplatíte nejvíc,
- a přesvědčí je k nástupu do vaší firmy – aniž byste vy sami museli už dělat cokoliv dalšího.
Jsou v tom nějaká kouzla?
Nejsou.
Jsou to nějaké tajné techniky, které znají jen ti nejlepší personalisté a recruiteři na světě?
Vůbec ne.
A musíme přitom utratit za propagaci volných místo dvoj, troj nebo desetinásobek?
Také ne.
Nové pracovníky do vaší firmy přivedou promyšlené, propracované a osvědčené postupy.
A ty jako "magnet na zaměstnance":
Asi to zní až moc pohádkově, že?
Pojďme se schválně podívat na všech sedm kroků, kterými toho dosáhneme.
A sami zjistíte, jestli můžeme udělat přitažlivý "magnet na zaměstnance" i z vaší firmy...
Krok č. 1: Jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíte v oboru nejvíc
1 Jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíte v oboru nejvíc
Když lidé vidí naši nabídku volného místa, tak první, co je zajímá, je kolik dostanou. Jaká bude výplata. Kolik si vydělají. Zkrátka... peníze.
Pokud nabízíme nejvíc, máme to snadné.
Ale co když neplatíme nejvíc v celé zemi? Nebo aspoň nejvíc v celém oboru. Nebo přinejhorším nejvíc v našem městě?
Pak máme problém: Na peníze totiž nikoho nepřilákáme.
Nenabízíme víc, než kolik si vydělají na svém současném místě.
Nenabízíme možná ani tolik, kolik si vydělají dnes.
A přesto chceme někoho přesvědčit, aby u nás pracoval?
Když lidé vidí naši nabídku volného místa, tak první, co je zajímá, je kolik dostanou. Jaká bude výplata. Kolik si vydělají. Zkrátka... peníze.
Pokud nabízíme nejvíc, máme to snadné.
Ale co když neplatíme nejvíc v celé zemi. Nebo aspoň nejvíc v celém oboru. Nebo přinejhorším nejvíc v našem městě?
Pak máme problém:
Na peníze totiž nikoho nepřilákáme.
Nenabízíme víc, než kolik si vydělají na svém současném místě.
Nenabízíme možná ani tolik, kolik si vydělají dnes.
A přesto chceme někoho přesvědčit, aby u nás pracoval?
"Jste bláhoví? Za ty peníze k vám přece nikoho dobrého nedostanete..." budou se nám smát ostatní.
"Jste bláhoví? Za ty peníze k vám přece nikoho dobrého nedostanete..." budou se nám smát ostatní.
Úsměv na rtech jim ale zmizí, když uvidí, že jsme ty pracovníky skutečně přivedli.
Když uvidí, že u nás chtějí pracovat lidé i přesto, že dopředu vědí, nedostanou větší výplatu.
A jejich povýšený postoj se změní v závistivé mračení jakmile uvidí, že tito lidé patří ve svém oboru mezi ty nejlepší.
Ukážeme si totiž osvědčenou cestu k tomu, jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíme v oboru nejvíc.
Ano, zní to pohádkově.
Ale my to nezařídíme lusknutím prstu: Použijeme k tomu celý následující postup.
A troufnu si tvrdit, že vy sami jste důkazem toho, že můžeme získat dobré lidi i přesto, že nenabízíme nejvíc:
Vy sami totiž děláte svou práci dobře a s nadšením, i když víte, že někde jinde můžete dostat víc. A právě váš vlastní příklad je důkazem, že se lidé při rozhodování o zaměstnání nerozhodují jen podle výplatní pásky... ale může je zaujmout a přilákat i něco jiného.
Podíváme se tedy na to, co ti lidé, kteří o změně zaměstnání uvažují, vlastně hledají.
Podíváme se na to, jak jim vysvětlit a ukázat, že právě na tom vašem místě to najdou.
A aniž bychom tedy změnili samotné pracovní místo, změníme jej v atraktivní pozici, na které lidé chtějí pracovat.
(A pozor, vůbec se přitom nebudeme bavit o stravenkách, týdnech dovolené nebo služebním mobilu a dalších "benefitech".)
Půjdeme na to zkrátka jinak, než všichni ostatní... a právě proto si ti nejlepší našeho místa všimnou... a budou o něm chtít vědět víc.
Jak?
Použijeme k tomu postupy, které ukazují, jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíme v oboru nejvíc.
Jak? Třeba takto (rozklikněte pro detail)
- Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jakou chybu obsahuje 90 % pracovních inzerátů (a pravděpodobně i ten váš současný) a vlastní vinou tak výrazně snižuje počet zájemců
Jakou chybu obsahuje 90% pracovních inzerátů (a pravděpodobně i ten váš současný) a vlastní vinou tak výrazně snižuje počet zájemců
Krok č.2: Jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné
I když ale víme, že nabízíme dobré místo, musíme jej umět prodat.
A strohé náborové inzeráty typu "nabízíme/požadujeme" ty nejlepší zájemce od našeho místa spíš odrazují.
Proč?
Běžný náborový inzerát sice v bodech oznamuje, jaké máme požadavky a co u nás bude dotyčný dělat.
Ale právě touto fádní prezentací nevědomky říkáme: "Tady to bude úplně stejné jako jinde. Za stejné peníze (nebo méně) tady budeš dělat to samé."
Proč by se ale měl kdokoliv na takové místo hlásit, že? (A právě proto se dnes nehlásí, že...)
Abychom tedy uchazeče zaujali, musíme jim tu naši práci "prodat" tak, aby je nadchla.
Aby se už dopředu viděli, jak ji vykonávají a jak se jim u nás líbí.
A aby si právě proto řekli: "Tam chci pracovat!"
Celý postup takové proměny vám proto vysvětlí druhý průvodce.
A ukážeme si, jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné.
Jak?
Praktický příklad proměny obvyklého náborového inzerátu v nabídku, které chytne kandidáta za límec a přivede ho až k vám
Úsměv na rtech jim ale zmizí, když uvidí, že jsme ty pracovníky skutečně přivedli.
Když uvidí, že u nás chtějí pracovat lidé i přesto, že dopředu vědí, nedostanou víc.
A jejich povýšený postoj se změní v závistivé mračení jakmile uvidí, že tito lidé patří ve svém oboru mezi ty nejlepší.
Ukážeme si totiž osvědčenou cestu k tomu, jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíme v oboru nejvíc.
Ano, zní to pohádkově.
Ale my to nezařídíme lusknutím prstu: Použijeme k tomu celý následující postup.
A troufnu si tvrdit, že vy sami jste důkazem toho, že může získat dobré lidi i přesto, že nenabízíme nejvíc:
Vy sami totiž děláte svou práci dobře a s nadšením, i když víte, že někde jinde můžete dostat víc. A právě váš vlastní příklad je důkazem, že se lidé při rozhodování o zaměstnání nerozhodují jen podle výplatní pásky... ale může je zaujmout a přilákat i něco jiného.
Podíváme se tedy na to, co ti lidé, kteří o změně zaměstnání uvažují, vlastně hledají.
Podíváme se na to, jak jim vysvětlit a ukázat, že právě na tom vašem místě to najdou.
A aniž bychom tedy změnili samotné pracovní místo, změníme jej v atraktivní pozici, na které lidé chtějí pracovat.
(A pozor, vůbec se přitom nebudeme bavit o stravenkách, týdnech dovolené nebo služebním mobilu a dalších "benefitech".)
Půjdeme na to zkrátka jinak, než všichni ostatní... a právě proto si ti nejlepší našeho místa všimnou... a budou o něm chtít vědět víc.
2 Jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné
I když ale víme, že nabízíme dobré místo, musíme jej umět prodat.
A strohé náborové inzeráty typu "nabízíme/požadujeme" ty nejlepší zájemce od našeho místa spíš odrazují.
Proč?
Běžný náborový inzerát sice v bodech oznamuje, jaké máme požadavky a co u nás bude dotyčný dělat.
Ale právě touto fádní prezentací nevědomky říkáme: "Tady to bude úplně stejné jako jinde. Za stejné peníze (nebo méně) tady budeš dělat to samé."
Proč by se ale měl kdokoliv na takové místo hlásit, že?
(A právě proto se dnes nehlásí, že...)
Abych tedy uchazeče zaujali, musíme jim tu naši práci "prodat" tak, aby je nadchla.
Aby se už dopředu viděli, jak ji vykonávají a jak se jim u nás líbí.
A aby si právě proto řekli: "Tam chci pracovat!"
Celý postup takové proměny vám proto vysvětlí druhý průvodce.
A ukážeme si, jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné.
bullets1
podíváme se na naše stávající pracovní inzeráty
řekneme si, co v nich nechat a co z nich určitě odstranit
vysvětlíme si, jak je přepsat, aby byly 100% pravdivé a současně zajímavé a atraktivní
a na příkladech si ukážeme, jak můžeme náborovým inzerátem vstoupit do hlavy uchazeče tak, aby si řekl: tak toto mě zajímá, tady chci pracovat
Podíváme se na praktický příklad proměny obvyklého náborového inzerátu v nabídku, které chytne kandidáta za límec a přivede ho až k vám.
A dál si ukážeme... (rozklikněte pro podrobnosti)
- Co se děje v hlavě uchazeče, když uvidí naši nabídku a co musíme udělat, aby si nejdříve přečetl, co bude dělat a teprve potom pátral po tom, kolik platíme
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Pro které pozice fungují krátké, heslovité inzeráty... a kdy fungují víc delší, detailnější
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Jak si udržet zájem a pozornost kandidáta bez ohledu na délku pracovního inzerátu
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Co o nabízeném místě prozradí styl, jakým je připravený a jak se trefit do toho správného
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Jak v inzerci nevědomky sami signalizujeme, že to místo je nudné, moc neplatí a nemá smysl se o něj ucházet (a jak to změnit)
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Jak uchazeči chytře říct, co musí umět a znát, aniž bychom tím od místa odradili většinu uchazečů
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Jak dosáhnout toho, aby u nás lidé chtěli pracovat a teprve potom se ptali, kolik budou brát (a byli spokojeni s tím, kolik nabízíme)
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Co si o našem místě řeknou uchazeči, když uděláte tuto častou chybu... a proč se právě kvůli tomu nikdo nehlásí
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jak v inzerci jemně (ale účinně) odradit od zasílání životopisů těmi, které bychom stejně vyřadili (a ušetřit si tak zbytečnou práci)
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Které fráze zabíjejí zájem uchazečů a jak jejich vyškrtnutím (a náhradou lepšími) okamžitě zájem o naše místa zvýšíme
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Kdy budou lidé porovnávat naše místo s konkurenčním jen podle výplaty a co okamžitě udělat, aby nehodnotili peníze jako to nejdůležitější
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak proměnit pracovní inzerát ve virtuální rozhovor, ze kterého uchazeč získá pocit, že nás zná, že jsme fajn a že u nás chce pracovat
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jak rychle a jednoduše vytvořit "inzertní zásobník" a jak pak s jeho pomocí sestavit účinný pracovní inzerát na jakoukoliv pozici během několika minut
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak vám tento postup přivede více těch, které chcete a méně těch, které nechcete... a skončí tak pročítání stohem životopisů lidí, kteří se na volné místo nehodí
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Kdy je celý postup stejný bez ohledu na nabízenou profesi a kdy je naopak potřeba zásadní změny
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Na co si dát pozor (a změnit) u pracovních nabídek pro dělnické a manuální profese
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Příklad proměny pracovní nabídky z šedivě nudné na atraktivně lákavou
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Kdy v pracovní nabídce mluvit přímo k uchazeči a kdy se obracet na jiné (a jak může tento postup výrazně zvýšit zájem)
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
- Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
- Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
Krok č. 3: Jak bleskově zvýšit zájem o vaše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláte
3 Jak bleskově zvýšit zájem o vaše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláte
bullets2
Když dnes spočítáte skutečně kvalitní zájemce, kteří se na váš inzerát přihlásili, jste s tímto počtem dobrých kandidátů spokojeni?
Nebo byste jich chtěli - za stejné peníze a tedy bez jakéhokoliv zvýšení nákladů - získat víc?
(Třeba dvojnásobek? Trojnásobek? Nebo pětinásobek?)
Když dnes spočítáte skutečně kvalitní zájemce, kteří se na váš inzerát přihlásili, jste s tímto počtem dobrých kandidátů spokojeni?
Nebo byste jich chtěli - za stejné peníze a tedy bez jakéhokoliv zvýšení nákladů - získat víc?
(Třeba dvojnásobek? Trojnásobek? Nebo pětinásobek?)
Protože k potenciálním pracovníkům mluvíme prostřednictvím našeho inzerátu na dálku, lidé si dělají obrázek o našem místě podle našeho výběru slov, tónu a obsahu inzerátu
... a právě proto můžeme jeho chytrými úpravami textu dosáhnout toho, že naše volné místo zaujme více těch, které chceme přivést.
Třetí průvodce vám proto ukáže právě to, jak bleskově zvýšit zájem o naše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláme.
Něco změnit musíme, ale nebude to nic, co by vyžadovalo desítky hodin práce navíc.
Budou to jen drobné změny a nebudou tedy ani vyžadovat více peněz nebo větší reklamu.
Budou to ale přesně ty změny, které způsobí, že se na naše místo přihlásí méně těch, které přijmout nechceme
.... a více těch, které přijmout chceme.
(A budou to změny, které způsobí, že se ti nejlepší budou na naše místo hlásit i přesto, že budou dopředu vědět, že neplatíme nejvíc.)
A dále se podíváme na to, jak (rozklikněte pro detail)
- Čím zahájit pracovní inzerát, abychom zaujali pozornost a vyvolali v těkajícím čtenáři hlubší zájem
Čím zahájit pracovní inzerát, abychom zaujali pozornost a vyvolali v těkajícím čtenáři hlubší zájem
- Co ve vašem současném inzerátu odrazuje zájemce od čtení zbytku celé nabídky (a jak to napravit)
Co ve vašem současném inzerátu odrazuje zájemce od čtení zbytku celé nabídky (a jak to napravit)
- Jak přemýšlí zájemci o našem pracovním místě a co je vůbec nezajímá (i když jsme o tom 100% přesvědčeni)
Jak přemýšlí zájemci o našem pracovním místě a co je vůbec nezajímá (i když jsme o tom 100% přesvědčeni)
Jak dělat nábor odlišně od ostatních (=chytřeji) a právě proto zaujmout a přivést pracovníky, které hledáme
- Jak správně naznačit výši výplaty, když ji nemůžeme či nechceme zveřejnit v přesné výši
Jak správně naznačit výši výplaty, když ji nemůžeme či nechceme zveřejnit v přesné výši
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Jak a kde správně odhalit výši mzdy, pokud neplatíme nejvíc, ale chceme ji zveřejnit
Jak a kde správně odhalit výši mzdy, pokud neplatíme nejvíc, ale chceme ji zveřejnit
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Co (jednoduchého) doplnit do závěru našeho inzerátu, aby se reakce zvýšila o desítky procent (a proč jeho současné znění impotentní)
Co (jednoduchého) doplnit do závěru našeho inzerátu, aby se reakce zvýšila o desítky procent (a proč jeho současné znění impotentní)
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Jaká informace v závěru inzerátu zvýší zájem až o 400 % (a jak přitom využít lidské přirozenosti)
Jaká informace v závěru inzerátu zvýší zájem až o 400 % (a jak přitom využít lidské přirozenosti)
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Příklady náborových inzerátů, které přivedou zájemce k okamžité akci
Příklady náborových inzerátů, které přivedou zájemce k okamžité akci
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Proč a jak snížit "neviditelnou" bariéru, kterou dnes nevědomky brzdíte zájemce v reakci (a oni místo vám posílají své životopisy vaší konkurenci)
Proč a jak snížit "neviditelnou" bariéru, kterou dnes nevědomky brzdíte zájemce v reakci (a oni místo vám posílají své životopisy vaší konkurenci)
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Jak dosáhnout, aby lidé na náš inzerát reagovali, i když mají zatím jen vlažný zájem a my tak získali příležitost vše vysvětlit a přesvědčit je
Jak dosáhnout, aby lidé na náš inzerát reagovali, i když mají zatím jen vlažný zájem a my tak získali příležitost vše vysvětlit a přesvědčit je
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak metodou "vlažného zájmu" zvýšit responsi na inzerci u odborných profesí až na pětinásobek
Jak metodou "vlažného zájmu" zvýšit responsi na inzerci u odborných profesí až na pětinásobek
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Čtyři chytré postupy, které zvýší počet respondentů na náš pracovní inzerát o násobky
Čtyři chytré postupy, které zvýší počet respondentů na náš pracovní inzerát o násobky
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Jakou sekci okamžitě doplnit pod pracovní inzerát, i kdybyste na něm neměnili ani slovo (a jak pouze tento krok pomůže okamžitě zvýšit zájem o desítky procent)
Jakou sekci okamžitě doplnit pod váš pracovní inzerát, i kdybyste na něm neměnili ani slovo (a jak pouze tento krok pomůže okamžitě zvýšit zájem o desítky procent)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Co do našeho inzerátu doplnit, aby se zvýšila odezva těch, kteří jsou v oboru nejlepší (a právě takové bychom chtěli získat)
Co do našeho inzerátu doplnit, aby se zvýšila odezva těch, kteří jsou v oboru nejlepší (a právě takové bychom chtěli získat)
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak vše správně zveřejnit na pracovních portálech (a co udělat, když to nejde nebo to konkrétní portál neumí)
Jak vše správně zveřejnit na pracovních portálech (a co udělat, když to nejde nebo na to konkrétní portál neumí)
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Kdy umístit naši nabídku volného místa na pracovní portál, kdy na vlastní stránky a kdy na vše... či jinam
Kdy umístit naši nabídku volného místa na pracovní portál, kdy na vlastní stránky a kdy na vše... či jinam
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak správně vytvořit a využít tzv. "náborovou stránku" a kam ji umístit
Jak správně vytvořit a využít tzv. "náborovou stránku" a kam ji umístit
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jak správně propojit inzerci na pracovním portálu s naší náborovou stránkou, aby přivedla zájemce až k žádosti o místo
Jak správně propojit inzerci na pracovním portálu s naší náborovou stránkou, aby přivedla zájemce až k žádosti o místo
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Na co se v duchu ptá každý uchazeč a čím naši nabídku doplnit, aby projevil o naše místo zájem (přestože předtím váhal)
Na co se v duchu ptá každý uchazeč a čím naši nabídku doplnit, aby projevil o naše místo zájem (přestože předtím váhal)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak využít chytrý mobil v rukou zájemců k tomu, aby chtěli o nabízeném místě vědět víc (a my si je mohli prověřit již před tím, než se potkáme osobně)
Jak využít chytrý mobil v rukou zájemců k tomu, aby chtěli o nabízeném místě vědět víc (a my si je mohli prověřit již před tím, než se potkáme osobně)
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak se inspirovat v nejúčinnější prodejní metodě a přivést k žádosti o místo dobré, ale váhající kandidáty
Jak se inspirovat v nejúčinnější prodejní metodě a přivést k žádosti o místo dobré, ale váhající kandidáty
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jakou obavu mají uchazeči z prvních dnů a týdnů na našem místě a jak tuto obavu nenásilně a přirozeně odbourat (a získat přitom větší zájem právě těch, kteří se na to místo hodí nejvíce)
Jakou obavu mají uchazeči z prvních dnů a týdnů na našem místě a jak tuto obavy nenásilně a přirozeně odbourat (a získat přitom větší zájem právě těch, kteří se na to místo hodí nejvíce)
Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
- Jak zvýšit počet kvalitních zájemců postupem, u kterého se plácnete do hlavy a budete se divit, že vás to nenapadlo dřív
Jak zvýšit počet kvalitních zájemců postupem, u kterého se plácnete do hlavy a budete se divit, že vás to nenapadlo dřív
Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
- Co musí uchazeč vidět ve své hlavě před tím, než si řekne: Tam bych chtěl pracovat, tuto práci chci dělat
Co musí uchazeč vidět ve své hlavě před tím, než si řekne: Tam bych chtěl pracovat, tuto práci chci dělat
Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
Protože k potenciálním pracovníkům mluvíme prostřednictvím našeho inzerátu na dálku, lidé si dělají obrázek o našem místě podle našeho výběru slov, tónu a obsahu inzerátu
... a právě proto můžeme jeho chytrými úpravami textu dosáhnout toho, že naše volné místo zaujme více těch, které chceme přivést.
Třetí průvodce vám proto ukáže právě to, jak bleskově zvýšit zájem o naše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláme.
Něco změnit musíme, ale nebude to nic, co by vyžadovalo desítky hodin práce navíc.
Budou to jen drobné změny a nebudou tedy ani vyžadovat více peněz nebo větší reklamu.
Budou to ale přesně ty změny, které způsobí, že se na naše místo přihlásí méně těch, které přijmout nechceme
.... a více těch, které přijmout chceme.
(A budou to změny, které způsobí, že se ti nejlepší budou na naše místo hlásit i přesto, že budou dopředu vědět, že neplatíme nejvíc.)
Krok č. 4: Aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam)
4 Aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam)
Ať je nabízené místo sebelákavější, nikdo se na něj nepřihlásí, pokud se o něm nedozví.
A pasivní inzerce na pracovních portálech osloví jen malou část těch, kteří by tu naši práci mohli dělat... a dělat by ji chtěli.
Aby se o ní dozvěděli ti nejvhodnější, musíme jim vyjít naproti.
Vlastně ne: Musíme se dostat až přímo před jejich oči.
Protože jsou často nezasažitelní.
Mají jen přelétavou pozornost.
A právě na to se zaměří čtvrtý průvodce:
Co a kde udělat, aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam).
Většina firem zveřejní nabídku volného místa na pracovním portálu a pak čeká, kdo se ozve.
Pro nás bude ale pracovní portál jen začátkem:
Ať je nabízené místo sebelákavější, nikdo se na něj nepřihlásí, pokud se o něm nedozví.
A pasivní inzerce na pracovních portálech osloví jen malou část těch, kteří by tu naši práci mohli dělat... a dělat by ji chtěli.
Aby se o ní dozvěděli ti nejvhodnější, musíme jim vyjít naproti.
Vlastně ne: Musíme se dostat až přímo před jejich oči.
Protože jsou často nezasažitelní.
Mají jen přelétavou pozornost.
A právě na to se zaměřím čtvrtý průvodce:
Co a kde udělat, aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam).
Většina firem zveřejní nabídku volného místa na pracovním portálu a pak čeká, kdo se ozve.
Pro nás bude ale pracovní portál jen začátkem:
bullets3
Volné místo tam zveřejníme (a navíc tak, že bude působit, na rozdíl od ostatních, mnohem lákavěji).
Ale nezůstaneme jen u tohoto pasívního čekání, zda (a jestli vůbec) nás tam někdo najde. (Vždyť kdyby takto pasivně prodávali naši prodejci – jen vyvěsili nabídku a čekali, až se zákazníci sami ozvou – byli bychom první, kdo je bude chtít propustit.)
Podíváme se proto na mnohem účinnější aktivní postupy, jak se šikovně dostat přímo před oči těch nejlepších talentů.
Ukážeme si, jak neobvyklými cestami dosáhnout toho, že se o našem místě dozvědí právě tito lidé.
A na příkladech si ukážeme, jak se vymanit náborovým stereotypům a bez další práce navíc oslovit a zaujmout přesně ty uchazeče, které si na naše místo přejeme.
Volné místo tam zveřejníme (a navíc tak, že bude působit, na rozdíl od ostatních, mnohem lákavěji).
Ale nezůstaneme jen u tohoto pasívního čekání, zda (a jestli vůbec) nás tam někdo najde. (Vždyť kdyby takto pasivně prodávali naši prodejci – jen vyvěsili nabídku a čekali, až se zákazníci sami ozvou – byli bychom první, kdo je bude chtít propustit.)
Podíváme se proto na mnohem účinnější aktivní postupy, jak se šikovně dostat přímo před oči těch nejlepších talentů.
Ukážeme si, jak neobvyklými cestami dosáhnout toho, že se o našem místě dozvědí právě tito lidé.
A na příkladech si ukážeme, jak se vymanit náborovým stereotypům a bez další práce navíc oslovit a zaujmout přesně ty uchazeče, které si na naše místo přejeme.
A dál si ukážeme (rozklikněte pro detail)
- Jak chytře dostat vaše místo před oči potenciálních zájemců
Jak chytře dostat vaše místo před oči potenciálních zájemců
- Kdy říct vše najednou a kdy tím uchazeče přehltíme a odradíme
Kdy říct vše najednou a kdy tím uchazeče přehltíme a odradíme
- Jak informace o našem místě správně dávkovat, aby si jej všimli ti správní a reagovali ti nejlepší
Jak informace o našem místě správně dávkovat, aby si jej všimli ti správní a reagovali ti nejlepší
Jak dělat nábor odlišně od ostatních (=chytřeji) a právě proto zaujmout a přivést pracovníky, které hledáme
- Co udělat, abychom zbytečně neplatili za inzerci, která neoslovuje ty správné
Co udělat, abychom zbytečně neplatili za inzerci, která neoslovuje ty správné
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Jak během jedné či dvou vteřin proniknout i k těm v největším kalupu
Jak během jedné či dvou vteřin proniknout i k těm v největším kalupu
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Jak chytře oslovit ty, kteří mají zájem, ale potřebují postrčit k aktivní reakci
Jak chytře oslovit ty, kteří mají zájem, ale potřebují postrčit k aktivitní reakci
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Kdy je chybou prohlásit „hledáme zaměstnance“ (a koho tím odrazujeme)
Kdy je chybou prohlásit „hledáme zaměstnance“ (a koho tím odrazujeme)
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Proč je váš dnešní inzerát pro ty nejlepší pracovníky "neviditelný" a jakou změnu provést, aby jej zaregistrovali
Proč je váš dnešní inzerát pro ty nejlepší pracovníky "neviditelný" a jakou změnu provést, aby jej zaregistrovali
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Co musí říct uchazeči ta nejvýraznější část našeho inzerátu a jak zařídit, abychom se v tom trefili
Co musí říct uchazeči ta nejvýraznější část našeho inzerátu a jak zařídit, abychom se v tom trefili
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Jaké internetové domény se vyvarovat a jakou chybu dělá 80 % inzerentů
Jaké internetové domény se vyvarovat a jakou chybu dělá 80 % inzerentů
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak využít tzv. "guerillové" postupy pro upoutání pozornosti
Jak využít tzv. "guerillové" postupy pro upoutání pozornosti
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Co se stane, když nebudeme vyčnívat a naše inzeráty budou stejné, jako všechny ostatní
Co se stane, když nebudeme vyčnívat a naše inzeráty budou stejné, jako všechny ostatní
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Náborový "hack": Jak si zjednodušit pátrání po nejlepším místě pro inzerci volného místa (a ušetřit i desítky tisíc korun)
Náborový "hack": Jak si zjednodušit pátrání po nejlepším místě pro inzerci volného místa (a ušetřit i desítky tisíc korun)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak utajit naše náborové postupy před konkurencí a "tajně" tak nabírat pracovníky, aniž by ostatní náš postup pochopili nebo jej začali používat také
Jak utajit naše náborové postupy před konkurencí a "tajně" tak nabírat pracovníky, aniž by ostatní náš postup pochopili nebo jej začali používat také
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Kdy je chybou inzerovat volná místa tam, kde to dělají ostatní (a proč je tento postup kontroverzní, ale účinný)
Kdy je chybou inzerovat volná místa tam, kde to dělají ostatní (a proč je tento postup kontroverzní, ale účinný)
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jak si zjednodušit výběr inzertních médií sledováním jednoho ukazatele (a proč ostatní zbytečně vyhazují peníze za inzerci, která toto neplní)
Jak si zjednodušit výběr inzertních médií sledováním jednoho ukazatele (a proč ostatní zbytečně vyhazují peníze za inzerci, která toto neplní)
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Na čí zkušenosti se bezplatně svézt... a koho naopak brát jako odstrašující signál (a nikdy zde neinzerovat, protože to jsou vyhozené peníze)
Na čí zkušenosti se bezplatně svézt... a koho naopak brát jako odstrašující signál (a nikdy zde neinzerovat, protože to jsou vyhozené peníze)
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jak správně využít pracovní portály, aby nám přivedly co nejvíce těch nejlepších kandidátů
Jak správně využít pracovní portály, aby nám přivedly co nejvíce těch nejlepších kandidátů
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Jak dosáhnout toho, že nás představí člověk, kterého uchazeči znají, důvěřují mu a dají na jeho doporučení (zdarma nebo za rozumnou odměnu)
Jak dosáhnout toho, že nás vhodným uchazečům představí člověk, kterého znají, důvěřují mu a dají na jeho doporučení (zdarma nebo za rozumnou odměnu)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Kde získat kontakty na potenciální pracovníky a za jakých okolností je můžeme oslovit přímo emailem, dopisem či smskou
Kde získat kontakty na potenciální pracovníky a za jakých okolností je můžeme oslovit přímo emailem, dopisem či smskou
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak takové oslovení formulovat, aby dotyčný projevil zájem, ale my nebyli v pozici spamera či zoufalého prosebníka (dostanete přímo vzor, který můžete okopírovat a hned použít)
Jak takové oslovení formulovat, aby dotyčný projevil zájem, ale my nebyli v pozici spamera či zoufalého prosebníka (dostanete přímo vzor, který můžete okopírovat a hned použít)
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Kdy a jak angažovat do hledání lidí naše stávající zaměstnance a kdy jim za to slíbit odměnu
Kdy a jak angažovat do hledání lidí naše stávající zaměstnance a kdy jim za to slíbit odměnu
Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
- Jak nastavit pravidla pro náborové bonusy, aby byli všichni spokojeni a nedocházelo k dohadům o to, "kdo koho přivedl"
Jak nastavit pravidla pro náborové bonusy, aby byli všichni spokojeni a nedocházelo k dohadům o to, "kdo koho přivedl"
Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
- Jaké dva seznamy potřebují naši zaměstnanci k tomu, aby přivedli toho, koho potřebujeme
Jaké dva seznamy potřebují naši zaměstnanci k tomu, aby přivedli toho, koho potřebujeme
Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
Krok č. 5: Jak šikovně zařídit, aby víc talentů reagovalo zájmem na vaše oslovení přes LinkedIn
5 Jak šikovně zařídit, aby víc talentů reagovalo zájmem na vaše oslovení přes LinkedIn
bullets4
Při aktivní oslovování potenciální pracovníků dnes určitě používáte LinkedIn.
Většina náborářů a personalistů přitom ale dělá několik chyb.
A právě to je důvodem, proč oslovení lidé na nabídku práce nereagují. (Nebo ji odmítají.)
Odhalí vám... (rozklikněte pro detail)
- Proč je obvyklý postup recruitingu přes LinkedIn naivní a co je nutné dělat jinak
Proč je obvyklý postup recruitingu přes LinkedIn naivní a co je nutné dělat jinak
- Co je nejčastější chybou (a děláte ji asi i vy) při nabízení volného místa přes LinkedIn (a jak tomu zabránit)
Co je nejčastější chybou (a děláte ji asi i vy) při nabízení volného místa přes LinkedIn (a jak tomu zabránit)
- Tři nejlepší postupy, jak využít LinkedIn k oslovení a přivedení nových pracovníků
Tři nejlepší postupy, jak využít LinkedIn k oslovení a přivedení nových pracovníků
Jak dělat nábor odlišně od ostatních (=chytřeji) a právě proto zaujmout a přivést pracovníky, které hledáme
- Kontroverzní postup: Jak odhalit, kdo z uživatelů LinkedInu si prohlédl naši nabídku volného místa a získat jeho kontaktní údaje
Kontroverzní postup: Jak odhalit, kdo z uživatelů LinkedInu si prohlédl naši nabídku volného místa a získat jeho kontaktní údaje
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Jak oslovit uživatele LinkedInu osobní zprávou, kterou nesmažou, ale přečtou si ji (a nebudou ji ani považovat za agresívní či zoufalou)
Jak oslovit uživatele LinkedInu osobní zprávou, kterou nesmažou, ale přečtou si ji (a nebudou ji ani považovat za agresívní či zoufalou)
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Jak znovu oslovit člověka, kterého naše místo zaujalo... přestože vlastně nevíme, kdo to je
Jak znovu oslovit člověka, kterého naše místo zaujalo... přestože vlastně nevíme, kdo to je
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Co a kde nastavit, aby se nabídka volného místa zobrazovala cílovým kandidátům kdekoliv, kam se na internetu pohnou (a nás to přitom stálo jen pár stovek korun)
Co a kde nastavit, aby se naše nabídka volného místa zobrazovala cílovým kandidátům kdekoliv, kam se na internetu pohnou (a nás to přitom stálo jen pár stovek korun)
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Jakou chybu dělají personalisté při opětovném oslovení kandidátů a jak to okamžitě zastavit
Jakou chybu dělají personalisté při opětovném oslovení kandidátů a jak to okamžitě zastavit
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Co musí obsahovat opakovaný inzerát, aby znovu zaujal pozornost a zase přivedl zájemce na náborovou stránku
Co musí obsahovat opakovaný inzerát, aby znovu zaujal pozornost a zase přivedl zájemce na náborovou stránku
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Jaký osvědčený argument vložit do inzerátu, abychom přiměli k rozhodnutí i zájemce, kteří doteď váhali
Jaký osvědčený argument vložit do inzerátu, abychom přiměli k rozhodnutí i zájemce, kteří doteď váhali
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jaké tři principy při oslovení zájemce dodržet, aby naši prezentaci nebral jako otravnou reklamu, ale jako prospěšnou pozvánku
Jaké tři principy při oslovení zájemce dodržet, aby naši prezentaci nebral jako otravnou reklamu, ale jako prospěšnou pozvánku
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jak do oslovení chytře zakomponovat motivátory, které jsme odhalili dříve (a proč to nemá nic společného s "benefity", které také nabízíme)
Jak do oslovení chytře zakomponovat motivátory, které jsme odhalili dříve (a proč to nemá nic společného s "benefity", které také nabízíme)
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Jak chytře (a skoro bez práce) najít obsah a vzhled inzerátu, který osloví a přivede i pětinásobek takových uchazečů, které si přejeme
Jak chytře (a skoro bez práce) najít obsah a vzhled inzerátu, který osloví a přivede i pětinásobek takových uchazečů, které si přejeme
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak jedním krokem snížit inzertní náklady na čtvrtinu toho, co bychom jinak za inzerci platili
Jak jedním krokem snížit inzertní náklady na čtvrtinu toho, co bychom jinak za inzerci platili
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Kdy platit za proklik a kdy za zobrazení a jak tímto rozhodnutím podstatně ušetřit
Kdy platit za proklik a kdy za zobrazení a jak tímto rozhodnutím podstatně ušetřit
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jak na LinkedInu rozeslat "sponzorované" zprávy, aby je adresáti považovali za nikoliv hromadné, ale osobní oslovení
Jak na LinkedInu rozeslat "sponzorované" zprávy, aby je adresáti povařovali za nikoliv hromadné, ale osobní oslovení
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Kdy je nejlepší a kdy nejhorší doba pro odeslání zpráv přes LinkedIn (aby si jich otevřelo a přečetlo co nejvíce)
Kdy je nejlepší a kdy nejhorší doba pro odeslání zpráv přes LinkedIn (aby si jich otevřelo a přečetlo co nejvíce)
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jaká slova nikdy neuvádět v předmětu zprávy poslané přes LinkedIn (a proč tím způsobíme, že ji adresáti ihned - bez otevření - vymažou)
Jaká slova nikdy neuvádět v předmětu zprávy poslané přes LinkedIn (a proč tím způsobíme, že ji adresáti ihned - bez otevření - vymažou)
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Kdy na LinkedInu použít textové inzeráty a kdy jsou jen ztrátou času a peněz
Kdy na LinkedInu použít textové inzeráty a kdy jsou jen ztrátou času a peněz
Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
- Jakou chybu dělá 90 % personalistů při zadávání cílových publik a jak chytrou změnou oslovit víc těch, kteří námi nabízenou práci umí a zvládnou
Jakou chybu dělá 90 % personalistů při zadávání cílových publik a jak chytrou změnou oslovit víc těch, kteří námi nabízenou práci umí a zvládnou
Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
- Jaký (zlo)zvyk v pracovní inzerci odhání od našeho místa dobré kandidáty... a jakou změnu hned provést, aby nám přivedla víc dobrých zájemců
Jaký (zlo)zvyk v pracovní inzerci odhání od našeho místa dobré kandidáty... a jakou změnu hned provést, aby nám přivedla víc dobrých zájemců
Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
Při aktivní oslovování potenciální pracovníků dnes určitě používáte LinkedIn.
Většina náborářů a personalistů přitom ale dělá několik chyb.
A právě to je důvodem, proč oslovení lidé na nabídku práce nereagují. (Nebo ji odmítají.)
My ty jejich chyby dělat nebudeme:
Oslovíme totiž potenciální pracovníky přes LinkedIn jinak a chytřeji.
Vynalézavým způsobem zvýšíme úspěšnost oslovení kandidátů na LinkedInu o 50 - 400 % (= výsledky).
A pátý průvodce nám proto vysvětlí, jak šikovně zařídit, aby na naše oslovení přes LinkedIn reagovalo víc talentů.
Krok č. 6: Jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů z Facebooku
6 Jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů z Facebooku
Zkušení recruiteři samozřejmě už dávno vědí, že LinkedIn je vhodný pro oslovení jen některých profesí.
A pro jiné je lepší použít Facebook.
Jenže: I když nabídku volného místa na FB oznámí, bývají zklamaní z toho, že se jim za ty peníze nehlásí tolik kvalitních lidí, kolik si představovali.
My to ale změníme:
Šestý průvodce nám totiž odhalí, jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů právě z Facebooku.
A tohoto výsledku dosáhneme možná tak trochu "vychytralým" postupem, který zobrazí naši nabídku práce přesně těm, kteří ji mají vidět (a nás to bude stát mnohem míň, než kolik platíme dnes).
Zkušení recruiteři samozřejmě už dávno vědí, že LinkedIn je vhodný pro oslovení jen některých profesí.
A pro jiné je lepší použít Facebook.
Jenže: I když nabídku volného místa na FB oznámí, bývají zklamaní z toho, že se jim za ty peníze nehlásí tolik kvalitních lidí, kolik si představovali.
My to ale změníme:
Šestý průvodce nám totiž odhalí, jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů právě z Facebook.
A tohoto výsledku dosáhneme možná tak trochu "vychytralým" postupem, který zobrazí naši nabídku práce přesně těm, kteří ji mají vidět (a nás to bude stát mnohem míň, než kolik platíme dnes).
Podíváme se na to jak... (rozklikněte pro detail)
- Kdy nechat Facebook bez povšimnutí a pro jaké pozice jej naopak využít na maximum
Kdy nechat Facebook bez povšimnutí a pro jaké pozice jej naopak využít na maximum
- Jak se vyvarovat slepých uliček a nástrah hledání lidí na Facebooku (a jak jej zefektivnit)
Jak se vyvarovat slepých uliček a nástrah hledání lidí na Facebooku (a jak jej zefektivnit)
- Jak jednoduše zjistit (a přesně spočítat), kolik potenciálních uchazečů můžeme Facebookem oslovit (a zda to má smysl)
Jak jednoduše zjistit (a přesně spočítat), kolik potenciálních uchazečů můžeme Facebookem oslovit (a zda to má smysl)
Jak dělat nábor odlišně od ostatních (=chytřeji) a právě proto zaujmout a přivést pracovníky, které hledáme
- Jak pomocí sponzorovaných příspěvků dostat naši nabídku před oči těch nejlepších kandidátů (aniž bychom plýtvali penězi)
Jak pomocí sponzorovaných příspěvků dostat naši nabídku před oči těch nejlepších kandidátů (aniž bychom plýtvali penězi)
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Podle čeho na Facebooku inzeráty nikdy necílit a proč (ušetří vám to podstatnou část výdajů)
Podle čeho na Facebooku inzeráty nikdy necílit a proč (ušetří vám to podstatnou část výdajů)
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Jak nastavit, aby se naše nabídka volného místa zobrazila právě těm lidem, kteří mají největší předpoklady, že nabízenou práci umí, zvládnou, chtějí
Jak nastavit, aby se naše nabídka volného místa zobrazila právě těm lidem, kteří mají největší předpoklady, že nabízenou práci umí, zvládnou, chtějí... a bude je bavit
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Jak se na Facebooku dostat před oči našich nejlepších uchazečů tzv. "zpětnou" strategií
Jak se na Facebooku dostat před oči našich nejlepších uchazečů tzv. "zpětnou" strategií
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Jaký kontroverzní (ale účinný) postup dosáhne toho, že náš inzerát uvidí jen ti, které přijmout chceme (a neuvidí jej ti, které přijmout nechceme)
Jaký kontroverzní (ale účinný) postup dosáhne toho, že náš inzerát uvidí jen ti, které přijmout chceme (a neuvidí jej ti, které přijmout nechceme)
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Jak zacílit naši inzerci na FB tak přesně, že sníží naše náklady na absolutní minimum, ale osloví přitom ty správné
Jak zacílit naši inzerci na FB tak přesně, že sníží naše náklady na absolutní minimum, ale osloví přitom ty správné
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Jak z naší Facebookové propagace přivést dvojnásobek zájemců za poloviční cenu
Jak z naší Facebookové propagace přivést dvojnásobek zájemců za poloviční cenu
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak snížit výdaje na FB inzerci jednoduchou změnou nastavení publika, na které dnes asi zapomínáte (a připravujete se tak o peníze)
Jak snížit výdaje na FB inzerci jednoduchou změnou nastavení publika, na které dnes asi zapomínáte (a připravujete se tak o peníze)
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jak na FB dosáhnout toho, aby lidé nebrali naše oslovení jako reklamu, ale spíš jako osobní pozvánku právě a jen pro ně osobně (přestože stejný inzerát uvidí i stovky či tisíce ostatních)
Jak na FB dosáhnout toho, aby lidé nebrali naše oslovení jako reklamu, ale spíš jako osobní pozvánku právě a jen pro ně osobně (přestože stejný inzerát uvidí i stovky či tisíce ostatních)
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Jaké fotografie zvolit pro FB inzerci, aby zaujaly ty správně uchazeče (a které určitě nepoužívat)
Jaké fotografie zvolit pro FB inzerci, aby zaujaly ty správně uchazeče (a které určitě nepoužívat)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak poskládat fotografie do speciálního "příběhu", který upoutá zájem ideálního kandidáta a přivede jej na naši náborovou stránku
Jak poskládat fotografie do speciálního "příběhu", který upoutá zájem ideálního kandidáta a přivede jej na naši náborovou stránku
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Proč nikdy nevymýšlet FB inzerci z nuly a kde vzít texty, které na FB zaujmou ty správné
Proč nikdy nevymýšlet FB inzerci z nuly a kde vzít texty, které na FB zaujmou ty správné
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jak ušetřit 30 - 50 % peněz, které dnes ostatní nechávají Facebooku zcela zbytečně
Jak ušetřit 30 -50 % peněz, které dnes ostatní nechávají Facebooku zcela zbytečně
Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
- Jak na FB snížit výdaje (při zachování efektivity) o dalších 25 – 50 %, které dnes platíte navíc
Jak na FB snížit výdaje (při zachování efektivity) o dalších 25 – 50 %, které dnes platíte navíc
Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
- Jak správně využít službu Facebook Leads (a obdobně LinkedIn Leads) k odhalení lidí, které naše místo zajímá, ale neposlali ještě svůj životopis
Jak správně využít službu Facebook Leads (a obdobně LinkedIn Leads) k odhalení lidí, které naše místo zajímá, ale neposlali ještě svůj životopis
Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
Krok č. 7: Abyste už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se vám hlásili sami a trvale
7 Abyste už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se vám hlásili sami a trvale
I když se ale snažíme přivést šikovné pracovníky na naše volná místa, naše přání je ve skutečnosti úplně jiné:
Nejraději bychom totiž nikoho nehledali. A nejraději bychom byli, kdyby před naším vchodem stál obrazně zástup těch nejlepších. A ti by čekali, až se u nás nějaké to volné místo uvolní.
Ano, ti nejlépe platící konkurenti to mají jednodušší.
Ale pověst zaměstnavatele, u kterého chtějí lidé pracovat, si můžeme vybudovat i bez peněz.
Tak, abychom už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se nám hlásili sami a trvale.
A právě proto si v sedmém průvodci ukážeme... (rozklikněte pro detail)
- Jak zdarma a během 15 sekund zjistit, kolik lidí hledá na internetu pracovní místo, které nabízíme (a kde jej hledají)
Jak zdarma a během 15 sekund zjistit, kolik lidí hledá na internetu pracovní místo, které nabízíme (a kde jej hledají)
- Jak správně využít PPC reklamu, aby tyto zájemce oslovila (a nestála nás majlant)
Jak správně využít PPC reklamu, aby tyto zájemce oslovila (a nestála nás majlant)
- Na která slova v proklikávací reklamě NIKDY necílit a proč je to vyhazováním peněz
Na která slova v proklikávací reklamě NIKDY necílit a proč je to vyhazováním peněz
Jak dělat nábor odlišně od ostatních (=chytřeji) a právě proto zaujmout a přivést pracovníky, které hledáme
- Jak pomocí "strategie trojského koně" oslovit potenciální kandidáty tam, kde se přesně trefíme (a kde to nečekají) a právě proto nám budou věnovat maximální pozornost
Jak pomocí "strategie trojského koně" oslovit potenciální kandidáty tam, kde se přesně trefíme (a kde to nečekají) a právě proto nám budou věnovat maximální pozornost
Jakou chybu dělá 90 % zaměstnavatelů a proč tím nevědomky posílají šikovné lidi ke konkurenci (a jak se jí vyvarovat)
- Jakou otázku si položit, abychom našli klíčová slova, která nás zavedou přímo před oči ideálních kandidátů (a budeme zde často jediní, kdo je osloví nabídkou práce)
Jakou otázku si položit, abychom našli klíčová slova, která nás zavedou přímo před oči ideálních kandidátů (a budeme zde často jediní, kdo je osloví nabídkou práce)
Brutální pravda o tom, proč se lidé na vaše současné pracovní inzeráty nehlásí (a proč to nijak nesouvisí s penězi)
- Co udělat, aby nás ideální kandidáti pustili do svého "světa" a zájmové bubliny (a naplno tak vnímali a pochopili naše oslovení)
Co udělat, aby nás ideální kandidáti pustili do svého "světa" a zájmové bubliny (a naplno tak vnímali a pochopili naše oslovení)
Co přesvědčí lidi ke změně zaměstnání (a nástupu k nám), přestože si finančně nepolepší
- Jak použít proklikávací reklamu k budování známosti a povědomí o naší firmě, aniž bychom za to museli cokoliv platit (nebo jen minimum)
Jak použít proklikávací reklamu k budování známosti a povědomí o naší firmě, aniž bychom za to museli cokoliv platit (nebo jen minimum)
Jak správně oslovit nové pracovníky když víte, že první otázka bude na peníze (a vy jich nenabízíte nejvíc)
- Proč nedělat z "employer brandingu" vědu a co se tím skutečně snažíme dosáhnout
Proč nedělat z "employer brandingu" vědu a co se tím skutečně snažíme dosáhnout
Koho oslovujeme nabídkou práce na obvyklých místech a kde se skrývá trojnásobný počet lidí, kteří se na nabízenou práci hodí a měli by o ni zájem
- Jakou metodou násobně zvýšit psychologický účinek celé náborové kampaně, přestože nebudeme násobit rozpočet a ten zůstane stejný
Jakou metodou násobně zvýšit psychologický účinek celé náborové kampaně, přestože nebudeme násobit rozpočet a ten zůstane stejný
Jak kromě aktivních uchazečů šikovně oslovit i ty, kteří jsou nespokojeni na svém místě a to naše by se jim líbilo
- Který nástroj pro zveřejnění našeho volného místa je přehlížený a přitom přebije ve své účinnosti všechny ostatní
Který nástroj pro zveřejnění našeho volného místa je přehlížený a přitom přebije ve své účinnosti všechny ostatní
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- O čem se při náboru lidí nahlas nemluví (a proč to musíme vzít v úvahu, když kampaň provádíme)
O čem se při náboru lidí nahlas nemluví (a proč to musíme vzít v úvahu, když kampaň provádíme)
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Jaký nástroj pro získání pozornosti dnes ve vaší kampani asi chybí a proč by jej měla obsahovat
Jaký nástroj pro získání pozornosti dnes ve vaší kampani asi chybí a proč by jej měla obsahovat
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Jak natočit dobré náborové video během pár hodin, s minimálními náklady a s technikou, kterou už teď máte k dispozici
Jak natočit dobré náborové video během pár hodin, s minimálními náklady a s technikou, kterou už teď máte k dispozici
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak rychle natočit zajímavé a přitom důstojné a kvalitní video, i když v něm nebudeme hýřit legráckami, oslňovat vědomostmi nebo se zubit jak v Hollywoodu
Jak rychle natočit zajímavé a přitom důstojné a kvalitní video, i když v něm nebudeme hýřit legráckami, oslňovat vědomostmi nebo se zubit jak v Hollywoodu
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak jednoduchým kameramanským trikem zaručit, že vaše video bude působit profesionálně, i když jej natočíte na svůj telefon
Jak jednoduchým kameramanským trikem zaručit, že vaše video bude působit profesionálně, i když jej natočíte na svůj telefon
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Která videa jsou jen přehlídkou ztraceného času a proč je zbytečné o nich byť jen uvažovat
Která videa jsou jen přehlídkou ztraceného času a proč je zbytečné o nich byť jen uvažovat
Proč lidé na vaši nabídku nereagují (budete překvapeni) a co musíme udělat, aby u vás chtěli pracovat
- Jak bez práce a zdarma (nebo za pár set korun) vytvořit finální střih, který bude poutavý a zajímavý
Jak bez práce a zdarma (nebo za pár set korun) vytvořit finální střih, který bude poutavý a zajímavý
Jak naše pracovní místo proměnit tak, aby o něj byl mezi zájemci mnohem vyšší zájem (aniž bychom cokoliv měnili na místě samotném)
- Kam natočená videa umístit (a jak přitom neudělat častou chybu, kterou sami způsobíme propad zájmu)
Kam natočená videa umístit (a jak přitom neudělat častou chybu, kterou sami způsobíme propad zájmu)
Jak vytvořit v hlavách našich ideálních zaměstnanců myšlenku, že u nás chtějí pracovat, přestože neplatíme v oboru nejvíc
- Co skutečně brání tomu, aby před našimi dveřmi stály zástupy zájemců (a proč to nemá nic společného s počtem zájemců, rozpočtem anebo výší výplaty)
Co skutečně brání tomu, aby před našimi dveřmi stály zástupy zájemců (a proč to nemá nic společného s počtem zájemců, rozpočtem anebo výší výplaty)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak zařídit, aby o nás věděli ti nejlepší z našeho oboru dlouhodobě a chtěli u nás pracovat
Jak zařídit, aby o nás věděli ti nejlepší z našeho oboru dlouhodobě a chtěli u nás pracovat
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Co (kromě vyšší mzdy) nadchne, přivede a inspiruje nejvíce zájemců pro práci právě u nás
Co (kromě vyšší mzdy) nadchne, přivede a inspiruje nejvíce zájemců pro práci právě u nás
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
- Jak se při recruitingu poučit od prodejců, kteří odmítají prodávat "za studena"
Jak se při recruitingu poučit od prodejců, kteří odmítají prodávat "za studena"
Jakým trikem zvýšit pravděpodobnost, že lidé budou o našem místě mluvit a řeknou o něm tomu, kdo se na něj hodí
- Kdy dělají chybu personalisté, kteří zveřejňují "dobré zprávy" o své firmě (a co musíme zkontrolovat, abychom se jí nedopustili také)
Kdy dělají chybu personalisté, kteří zveřejňují "dobré zprávy" o své firmě (a co musíme zkontrolovat, abychom se jí nedopustili také)
Jaká slova nesmí chybět v závěru pracovního inzerátu, aby na něj lidé reagovali (a proč dnes asi děláte chybu v tom vašem)
- Jak bezbolestně "donutit" k tomu, aby vše, co zveřejníme, bylo pro potenciální pracovníky atraktivní (a my tak nezveřejňovali jen obvyklou sebechválu)
Jak bezbolestně "donutit" k tomu, aby vše, co zveřejníme, bylo pro potenciální pracovníky atraktivní (a my tak nezveřejňovali jen obvyklou sebechválu)
Kdy zveřejňovat na různých místech stejný text a kdy (a jak) jej rychle změnit, aby byla odezva vyšší
- Jak připravit informace o naší firmě tak, aby zaujala i novináře a média
Jak připravit informace o naší firmě tak, aby zaujala i novináře a média
Co skutečně brání tomu, aby před našimi dveřmi stály zástupy zájemců (a proč to nemá nic společného s počtem zájemců, rozpočtem anebo výší výplaty)
Jak se při náboru inspirovat u firem, které jsou schopny prodávat své zboží za vyšší ceny než konkurence... a zákazníci je přesto chtějí a jsou s ním spokojeni
- Jak dosáhnout, aby se o novinkách v naší firmě dozvěděli ty správní novináři... a napsali o nás atraktivní zprávu, které si všimnou potenciální pracovníci
Jak dosáhnout, aby se o novinkách v naší firmě dozvěděli ty správní novináři... a napsali o nás atraktivní zprávu, které si všimnou potenciální pracovníci
Jak zařídit, aby o nás věděli ti nejlepší z našeho oboru dlouhodobě a chtěli u nás pracovat
Jaký seznam si k nabízenému místu vytvořit (a nám zjednoduší 80 % práce při získávání nových pracovníků)
- Jak chytře využít mediální zprávy k další publicitě a zvýšení prestiže práce v naší firmě
Jak chytře využít mediální zprávy k další publicitě a zvýšení prestiže práce v naší firmě
Co (kromě vyšší mzdy) nadchne, přivede a inspiruje nejvíce zájemců pro práci právě u nás
Jak se účinně probourat netečností a nezájmem lidí, které oslovujeme (aby si naší nabídky všimli)
I když se ale snažíme přivést šikovné pracovníky na naše volná místa, naše přání je ve skutečnosti úplně jiné:
Nejraději bychom totiž nikoho nehledali. A nejraději bychom byli, kdyby před naším vchodem stál obrazně zástup těch nejlepších. A ti by čekali, až se u nás nějaké to volné místo uvolní.
Ano, ti nejlépe platící konkurenti to mají jednodušší.
Ale pověst zaměstnavatele, u kterého chtějí lidé pracovat, si můžeme vybudovat i bez peněz.
Tak, abychom už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se nám hlásili sami a trvale.
A právě to nám ukáže sedmý průvodce:
Na pomoc vám přijede "sedm specialistů",
ale nemusíte platit jejich obvyklou odměnu...
Prostřednictvím náborového kompletu tak za vámi až do firmy přijede sedm "virtuálních poradců".
Prostřednictvím náborového kompletu tak za vámi až do firmy přijede sedm "virtuálních poradců".
Nemusíte za nimi tedy nikam dojíždět. Nemusíte se přizpůsobovat tomu, kdy si na vás udělají čas. A nemusíte ani přerušit veškerou vaši ostatní práci.
Přijedou za vámi jako online audioprůvodce & kurz. Jejich praktické tipy si tedy můžete vyslechnout z vašeho telefonu, notebooku, při cestě autem, vlakem či jakékoliv jiné činnosti.
V každém modulu s vámi postupně projde jednotlivé kroky toho, co udělat, aby se na vaše místo hlásilo víc kvalitních zájemců.
Vysvětlí vám konkrétně, co ponechat, co změnit, co připravit, jak to napsat, kam to zařadit, kde to zveřejnit.
Provedou vás za ruku všemi nástrahami a pastmi, které na vás kde číhají (a do kterých se nechávají chytit ostatní).
A na konci zásahu těchto virtuálních specialistů budete mít zpracovanou nejen novou nabídku pracovního místa, která zaujme a přesvědčí ty správné... ale také jasný plán toho, co, kdy a kde udělat, aby se vám noví zájemci o vaše místa začali hlásit... okamžitě.
Prostřednictvím náborového kompletu tak za vámi až do firmy přijede sedm "virtuálních poradců".
Každý z nich s vámi postupně projde jednotlivé kroky toho, co udělat, aby se na vaše místo hlásilo víc kvalitních zájemců.
Ukáží vám konkrétně, co ponechat, co změnit, co připravit, jak to napsat, kam to zařadit, kde to zveřejnit.
Provedou vás za ruku vás všemi nástrahami a pastmi, které na vás kde číhají (a do kterých se nechávají chytit ostatní).
A na konci zásahu těchto virtuálních specialistů budete mít zpracovanou nejen novou nabídku pracovního místa, která zaujme a přesvědčí ty správné... ale také jasný plán toho, co, kdy a kde udělat, aby se vám noví zájemci o vaše místa začali hlásit... okamžitě.
Sami víte, kolik platíte personálním agenturám.
A ze zkušenosti s poradenskými agenturami také víte, kolik by vás stál nikoliv jeden, ale hned sedm poradců, kteří by vám pomáhali při hledání nových pracovníků.
Celý náborový komplet "Magnet na zaměstnance" vám přitom předá tytéž zkušenosti, pomůcky a nástroje za 4.950 Kč + 21 % DPH, přičemž přístup získáte okamžitě. A protože se po prvním využití nikam nevypaří, ale zůstane vám na celý rok k dispozici, toto jedno rozhodnutí vám umožní rychle obsadit další a další místa i do budoucna.
Sami víte, kolik platíte za obsazení těchto pozic personálním agenturám. A ze zkušenosti s poradenskými agenturami také víte, kolik by vás stál nikoliv jeden, ale sedm poradců, kteří by vám pomáhali při hledání nových pracovníků (konzervativně to odhadujeme na 70 000+ Kč).
Celý náborový komplet "Magnet na zaměstnance" vám přitom předá tytéž zkušenosti, pomůcky a nástroje za 9.950 Kč + 21% DPH a poštovné (vše za vámi dorazí do 72 hodin od objednání poštou). A protože se po prvním využití nikam nevypaří, ale zůstane vám trvale k dispozici, tato jedna investice vám zajistí schopnost obsadit všechna vaše pracovní místa na celé roky dopředu.
Pozor: Protože jste dostali odkaz na tuto stránku, do XX.XX.XXXX je můžete vy osobně (pouze vy, toto zvýhodnění není veřejné) získat s 20 % slevou za 7960 Kč + 21% DPH a poštovné.
Důvod pro toto zvýhodnění je prostý: Protože se nás ostatní zájemci ptají, jaké zkušenosti mají s využitím náborového kompletu jeho uživatelé, časem se vás – až budete mít dostatek pracovníků a všechen stres z vás opadne – požádáme o vaše hodnocení. A toto zvýhodnění je tedy naše poděkování za to, že nám potom svůj odborný názor poskytnete. (Pozor ale na to, že tato zvýhodněná nabídka a stránka je jen dočasná: Jakmile nám dorazí dostatek odborných posouzení - a čekáme už jen na několik posledních - tuto nabídku bez předchozího varování ukončíme a stránku vypneme. Tuto stránku pak už neuvidíte a náborový komplet bude k dispozici za jeho obvyklou cenu na XXXXX.)
Navíc máte jistotu, že Magnet na zaměstnance vám ty pracovníky přivede nebo vás nebude stát ani korunu.
Získáte jistotu: Přivede vám nové zaměstnance nebo vás nebude stát ani korunu
Využitím Magnetu na zaměstnance máte přitom jistotu, že tyto postupy vám nové pracovníky skutečně přivedou ... nebo vás nebude stát ani korunu.
Za všemi zkušenostmi a metodami si totiž stojíme natolik, že nebudete nic riskovat, protože vám garantujeme (a toto je náš oficiální příslib), že vám jinak okamžitě vrátíme všechny peníze...
12měsíční férová záruka (a vaše jistota), že využitím těchto postupů získáte pracovníky, které chcete
"Vyzkoušejte celou strategii, postupy a metody vašeho nového "Magnetu na zaměstnance" v praxi. A pokud vám jejich využití nepřivede ty pracovníky, které hledáte, pošlete nám pošlete nám ukázku kampaně, kterou jste se o to snažili. Kdykoliv během následujících 12 měsíců. A my vám vrátíme peníze. Bez diskusí. Bez vytáček. Okamžitě. A do posledního halíře."
Buď vám přivede šikovné pracovníky... nebo dostanete všechny peníze zpět
Vyzkoušejte celou strategii vašeho nového "magnetu na zaměstnance" v praxi. A pokud vám nepřivede ty pracovníky, které hledáte, pošlete nám celý komplet zpět. Kdykoliv během následujících 12 měsíců. A my vám vrátíme peníze. Bez diskusí. Bez vytáček. Okamžitě. A do posledního halíře.
Proč dáváme takovou záruku... a jak si ji můžeme vůbec dovolit?
Převzetím rizika na sebe vás chceme ujistit, že si za celým kompletem stojíme. Nekupujete tedy zajíce v pytli, ale vyzkoušené a prověřené postupy. A protože víme, že vám realizace těchto postupů nové pracovníky přivede, máme za to, že jako spokojený klient nic vracet nebudete.
Neslibujeme samozřejmě, že se noví lidé objeví ve vašich dveřích jako zázrakem jen tím, že si celý komplet objednáte a uložíte do šuplíku. Nebo, že stačí, abyste si ho jen vyslechli... a výsledky se dostaví samy. K přivedení pracovníků je potřeba udělat ony změny, zásahy a úpravy, které vám průvodci vysvětlí.
Jakmile je ale uděláte, lidé se vám začnou hlásit. Ti správní. A vám spadne kámen ze srdce.
Pochopíte totiž, že v Magnetu na zaměstnace jste získali nástroj, jak obsadit vaše volná místa kdykoliv budete potřebovat..
Proč dáváme takovou záruku... a jak si ji můžeme vůbec dovolit?
Převzetím rizika na sebe vás chceme ujistit, že si za celým kompletem stojíme. Nekupujete tedy zajíce v pytli, ale vyzkoušené a prověřené postupy. A víme, že vám realizace těchto postupů nové pracovníky přivede, máme za to, že jako spokojený uživatel nic vracet nebudete.
Neslibujeme samozřejmě, že se noví lidé objeví ve vašich dveřích jako zázrakem jen tím, že si celý komplet vyslechnete. K jejich přivedení je potřeba udělat ty změny, zásahy a úpravy vaší inzerce, nabídky pracovního místa a dalších detailů.
Jakmile to ale uděláte, lidé se vám začnou hlásit. Ti správní. A vám spadne kámen ze srdce, protože pochopíte, že stejným způsobem můžete od teď kdykoliv přivést dobré pracovníky na jakékoliv pracovní místo.
5 bonusových pomůcek, které vám zjednoduší a urychlí hledání těch nejlepších
Aby se vám to navíc povedlo co nejdříve, prostřednictvím této stránky navíc získáte tyto bonusové pomůcky a materiály:
Bonusový modul "Proměny v praxi", ve kterém si můžete prohlédnout 19 vzorů, příkladů a ukázek proměn pracovních inzerátů, nabídek a oslovení z původních nudných do nových a atraktivních. Jen pročtení a pochopení těchto proměn vám otevře oči natolik, že už nikdy nebudete chtít inzerovat vaše volná místa "postaru", protože pochopíte, kolik dobrých kandidátů tím dnes nevědomky odrazujete.
Klienti, kteří tyto transformace svých náborových nabídek podstoupili, zaplatili za každou proměnu (podle rozsahu) 5 – 20.000 Kč a vy tak do rukou zdarma dostanete vzory a příklady v hodnotě desítek tisíc korun. Jen úspora za vzory z tohoto manuálu vám tak vlastně zaplatí celý náborový komplet.
Náborový modul "93 účinných metod, jak zdarma či s minimálními náklady oslovit a přivést zaměstnance, které chcete... co nejdříve". Protože zveřejnění nabídky na pracovním portálu dnes už nestačí (a oslovíme tím jen zlomek možných zájemců), tento manuál vám přivede další zájemce. Ukáže vám celkem 93 vyzkoušených, prověřených a osvědčených postupů, jak oslovit další potenciální pracovníky s minimálními nebo nulovými náklady. A už během několika dní tak můžete s jejich pomocí přivést nové pracovníky i do vaší firmy.
Tato inspirativní sbírka udělá pro přivedení dalších zaměstnanců do vaší firmy totéž, co desítky tisíc korun utracené za tradiční reklamu. Vy za ni ale platit nemusíte. A získáte ji zdarma s celým kompletem.
Bonusový modul "Jak do hledání nových lidí šikovně zapojit vlastní zaměstnance". V tomto návodu získáte vzorové ukázky toho, jak do náboru nových pracovníků zapojit vaše stávající pracovníky. Najdete zde vzory pro oslovení jejich známých a přátel. Ukážeme si, jak je připravit na diskusi o pracovní nabídce tak, aby uměli vaše místo "prodat". A protože zde najdete ukázky a příklady, nebudeme muset nic vymýšlet. Vše najdete připraveno.
Pokud navíc získáte nové zaměstnance pomocí této metody, sami víte, kolik ušetříte za personální inzerci, odměny agenturám a fakturách za reklamu. A právě to je hodnota tohoto manuálu, který přitom získáte s náborovým kompletem zdarma.
A získáte také akční průvodce "Když potřebujete další lidi hned: Co udělat dnes, aby se zájemci hlásili už zítra". Tento průvodce vás obrazně vezme za ruku a krok za krokem vás provede jednotlivými změnami, které bude nutné udělat přímo u vás. Tak, aby vás to stálo co nejméně času. Co nejméně práce. A abyste proměnili vaše místo v atraktivní pozici, na kterou se budou hlásit ti nejlepší, co nejdříve.
Kolik byste zaplatili specialistovi, který by vás provedl nejrychlejší a nejspolehlivější cestou k oslovení a přivedení nových pracovníků? Platit za to ale nemusíte, celý manuál získáte v náborovém kompletu zdarma.
Žádná teorie, ale praxe: Prověřené metody, které fungují
Proč tyto postupy fungují?
Protože vycházejí z myšlenky, že pracovní místo už nestačí jen nabízet, ale musíme jej prodávat. A využíváme k tomu tedy obdobné postupy metody a techniky, jako při prodeji zboží či služeb:
Zaujmout pozornost tím, že se trefíme do myšlenky, kterou náš ideální pracovník nosí v hlavě. Ukázat mu naše pracovní místo tak, aby pochopil, proč pro něj bude zajímavé. A přivést jej k rozhodnutí, aby nám zavolal, napsal nebo přišel osobně.
Jako marketingový poradce a tvůrce stovek reklamních a marketingových kampaní totiž v praxi mnoha firem vidím, co funguje.... a co ne. Na co reagují uchazeči/zákazníci. Jak upoutat jejich pozornost. A jak je oslovit tak, aby se na nás obrátili s žádostí o práci/objednávkou.
Ano, můžete si říct, že nechcete vybočit z řady a budete dělat nábor stejně tak, jak jste jej dělali dosud.
Oba ale víme, že do této stránky jste se začetli právě proto, že vám ty současné postupy nefungují. Že potřebujete čerstvý přístup a novou inspiraci. A právě to uděláme spolu: Krok za krokem proměníme vaše stávající náborovou inzerci tak, že bude vypadat a působit na uchazeče tak, že si jí všimnou. Že zaujme ty správné lidi. A že je pak k vám přivede na pohovor.
Aby se vám to navíc povedlo co nejdříve, při prostřednictvím této stránky navíc získáte tyto bonusové pomůcky a materiály:
Náborový manuál #2 "93 účinných metod, jak zdarma či s minimálními náklady oslovit a přivést zaměstnance, které chcete... co nejdříve". Protože zveřejnění nabídky na pracovním portálu dnes už nestačí (a oslovíme tím jen zlomek možných zájemců), tento manuál vám přivede další zájemce. Ukáže vám celkem 93 vyzkoušených, prověřených a osvědčených postupů, jak oslovit další potenciální pracovníky s minimálními nebo nulovými náklady. A už během několika dní tak můžete s jejich pomocí přivést nové pracovníky i do vaší firmy.
Bonusový průvodce #3 "Jak do hledání nových lidí šikovně zapojit vlastní zaměstnance". V tomto návodu získáte vzorové ukázky toho, jak do náboru nových pracovníků zapojit vaše stávající pracovníky. Najdete zde vzory pro oslovení jejich známých a přátel. Ukážeme si, jak je připravit na diskusi o pracovní nabídce tak, aby uměli vaše místo "prodat". A protože zde najdete ukázky a příklady, nebudeme muset nic vymýšlet. Vše najdete připraveno.
Rozhodnete se tedy pro změnu? Nebo budete doufat v zázrak?
Akční průvodce #4 "Když potřebujete další lidi hned: Co udělat dnes, aby se zájemci hlásili už zítra". Tento průvodce vás obrazně vezme za ruku a krok za krokem vás provede jednotlivými změnami, které bude nutné udělat přímo u vás. Tak, aby vás to stálo co nejméně času. Co nejméně práce. A abyste proměnili vaše místo v atraktivní pozici, na kterou se budou hlásit ti nejlepší, co nejdříve.
Bonus #5 CD "Nevymýšlej to sám" na kterém najdete vzory, příklady, checklisty, texty a argumenty v elektronické podobě. Stačí si je tedy otevřít v počítači, upravit, doplnit a vytisknout... a největší "námaha" s proměnou vaší pracovní nabídky vám tak odpadne. A protože je budete mít v digitální podobě, můžete je používat opakovaně, pro další a další pracovní místa.
Pokud se na vaše volná místa nehlásí tolik kvalitních zájemců, kolik chcete, Magnet na zaměstnance to změní:
- Vymaníte se zastaralým postupům, které už nefungují.
- Poznáte náborové metody účinné i v digitální době přelétavé pozornosti.
- A získáte další pracovníky rychleji (a levněji), než vlastním experimentováním.
Magnet na zaměstnance vám dodá detailní postupy, metody, vzory a příklady, jak to celé udělat
.... a jediné, co tedy potřebujete k přivedení čerstvých a talentovaných pracovníků i do vaší firmy, je zapřáhnout do práce tyto osvědčené postupy, které přitahují šikovné zaměstnance, i u vás.
Rozhodnete se tedy vyzkoušet celý Magnet na zaměstnance bez rizika... nebo budete dokola opakovat to, co dnes?