Magnet na zaměstnance: 
Do 30 dnů vám sežene šikovné lidi, i když neplatíte nejvíc

„Potřebuju techniky, dělníky, ajťáky, konstruktéry, specialisty... ale kde je vzít?“

„Na tradiční inzeráty nikdo nereaguje. A kdo se hlásí, je nepoužitelný...“

„Hledám lidi, kteří umí prodávat. Ne jen čekat na zákazníky a nabízet slevy...“

„Jak máme získat kvalitní lidi, i když jim nemůžeme nabídnout lepší plat, než ostatní?“

„Nutně potřebujeme lidi do výroby. Hned!“ 

„Jak mám zařídit, aby se nám kvalitní zájemci hlásili sami, trvale a já je nemusel neustále hledat...?“

Jak do 30 dnů sehnat šikovné lidi, i když neplatíte nejvíc
Potřebujeme sehnat další lidi!...

Pokud znáte tato přání i z vaší firmy, tato stránka je vaší záchranou:

Dozvíte se zde totiž, jak do vaší firmy přivést přesně ty pracovníky, které potřebujete.

Zjistíte, jak k vám přivádět kvalitní zájemce, aniž byste je namáhavě sháněli... ale aby se vám ozývali ti nejlepší sami od sebe.

A podíváme se na to, jak to celé udělat, i když neplatíte ve vašem oboru nejvíc a nemůžete si dovolit pracovníky přeplácet odjinud...


Pokud znáte tato přání i z vaší firmy, tato stránka je vaší záchranou:

Dozvíte se zde totiž, jak do vaší firmy přivést přesně ty pracovníky, které potřebujete.
Zjistíte, jak k vám přivádět kvalitní zájemce, aniž byste je namáhavě shánět... ale aby se vám ozývali ti nejlepší sami od sebe.
A podíváme se na to, jak to celé udělat, i když neplatíte ve vašem oboru nejvíc a nemůžete si dovolit pracovníky přeplácet odjinud...

Jak to uděláme?

Použijeme vyzkoušené postupy, které zvýšily zájem o pracovní místa o víc než 700 %, přestože dotyčný zaměstnavatel nezvýšil výplaty ani o korunu.

Využijeme stejné postupy, které přilákaly na pozici prodejců nové obchodníky, kteří pak zdvojnásobili tržby.

A využijeme přitom postupy, které přitahují ty nejlepší developery a kodéry i do do veřejnosti neznámých vývojářských firem.

Vzory, postupy a příklady, které promění vaši firmu v "Magnet na zaměstnance"

Sedm kroků, které  promění vaši firmu v "magnet na zaměstnance"
Jak to uděláme?

Použijeme postupy, které zvýšily zájem o pracovní místa v jedné menší strojírenské firmě o víc než 700 %... a nemuseli přitom zvyšovat výplaty ani o korunu.
Využijeme stejné postupy, který do jedné obchodní firmy přilákaly na pozici prodejců nové obchodníky, kteří pak zdvojnásobili tržby.
A využijeme přitom postupy, které dnes přitahují ty nejlepší developery a kodéry do veřejnosti neznámé vývojářské firmy... a zkušení zájemci o práci se jim hlásí i přesto, že zrovna žádné volné místo nemají.

Jsou v tom nějaká kouzla? Nejsou.

Jsou to nějaké tajné techniky, které znají jen ti nejlepší personalisté a recruiteři na světě?


Vůbec ne.

A musíme přitom utratit za propagaci volných místo dvoj, troj nebo desetinásobek? Také ne.

Nové pracovníky do vaší firmy přivedou promyšlené, propracované a osvědčené postupy.

A ty jako "magnet na zaměstnance":

  • upoutají pozornost těch správných lidí,  
  • zaujmou je natolik, že se pro vaše místo nadchnou, i když budou vědět, že neplatíte nejvíc,
  • a přesvědčí je k nástupu do vaší firmy – aniž byste vy sami museli už dělat cokoliv dalšího.
Jsou v tom nějaká kouzla?

Nejsou.

Jsou to nějaké tajné techniky, které znají jen ti nejlepší personalisté a recruiteři na světě?

Vůbec ne.

A musíme přitom utratit za propagaci volných místo dvoj, troj nebo desetinásobek?

Také ne.

Nové pracovníky do vaší firmy přivedou promyšlené, propracované a osvědčené postupy.

A ty jako "magnet na zaměstnance":

Asi to zní až moc pohádkově, že?

Pojďme se schválně podívat na všech sedm kroků, kterými toho dosáhneme.

A sami zjistíte, jestli můžeme udělat přitažlivý "magnet na zaměstnance" i z vaší firmy...

Krok č. 1: Jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíte v oboru nejvíc

1 Jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíte v oboru nejvíc

Když lidé vidí naši nabídku volného místa, tak první, co je zajímá, je kolik dostanou. Jaká bude výplata. Kolik si vydělají. Zkrátka... peníze.

Pokud nabízíme nejvíc, máme to snadné.

Ale co když neplatíme nejvíc v celé zemi? Nebo aspoň nejvíc v celém oboru. Nebo přinejhorším nejvíc v našem městě?

Pak máme problém: Na peníze totiž nikoho nepřilákáme.

Nenabízíme víc, než kolik si vydělají na svém současném místě.
Nenabízíme možná ani tolik, kolik si vydělají dnes.
A přesto chceme někoho přesvědčit, aby u nás pracoval?

Když lidé vidí naši nabídku volného místa, tak první, co je zajímá, je kolik dostanou. Jaká bude výplata. Kolik si vydělají. Zkrátka... peníze.

Pokud nabízíme nejvíc, máme to snadné.

Ale co když neplatíme nejvíc v celé zemi. Nebo aspoň nejvíc v celém oboru. Nebo přinejhorším nejvíc v našem městě?

Pak máme problém:

Na peníze totiž nikoho nepřilákáme.

Nenabízíme víc, než kolik si vydělají na svém současném místě.
Nenabízíme možná ani tolik, kolik si vydělají dnes.
A přesto chceme někoho přesvědčit, aby u nás pracoval?

"Jste bláhoví? Za ty peníze k vám přece nikoho dobrého nedostanete..." budou se nám smát ostatní.

"Jste bláhoví? Za ty peníze k vám přece nikoho dobrého nedostanete..." budou se nám smát ostatní.

Úsměv na rtech jim ale zmizí, když uvidí, že jsme ty pracovníky skutečně přivedli.

Když uvidí, že u nás chtějí pracovat lidé i přesto, že dopředu vědí, nedostanou větší výplatu.

A jejich povýšený postoj se změní v závistivé mračení jakmile uvidí, že tito lidé patří ve svém oboru mezi ty nejlepší.

Ukážeme si totiž osvědčenou cestu k tomu, jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíme v oboru nejvíc.

Ano, zní to pohádkově.

Ale my to nezařídíme lusknutím prstu: Použijeme k tomu celý následující postup.

A troufnu si tvrdit, že vy sami jste důkazem toho, že můžeme získat dobré lidi i přesto, že nenabízíme nejvíc:

Vy sami totiž děláte svou práci dobře a s nadšením, i když víte, že někde jinde můžete dostat víc. A právě váš vlastní příklad je důkazem, že se lidé při rozhodování o zaměstnání nerozhodují jen podle výplatní pásky... ale může je zaujmout a přilákat i něco jiného.

Podíváme se tedy na to, co ti lidé, kteří o změně zaměstnání uvažují, vlastně hledají.

Podíváme se na to, jak jim vysvětlit a ukázat, že právě na tom vašem místě to najdou.

A aniž bychom tedy změnili samotné pracovní místo, změníme jej v atraktivní pozici, na které lidé chtějí pracovat.

(A pozor, vůbec se přitom nebudeme bavit o stravenkách, týdnech dovolené nebo služebním mobilu a dalších "benefitech".)

Půjdeme na to zkrátka jinak, než všichni ostatní... a právě proto si ti nejlepší našeho místa všimnou... a budou o něm chtít vědět víc.

Jak?

Použijeme k tomu postupy, které ukazují, jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíme v oboru nejvíc.

Jak? Třeba takto (rozklikněte pro detail)

Krok č.2: Jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné

I když ale víme, že nabízíme dobré místo, musíme jej umět prodat.

A strohé náborové inzeráty typu "nabízíme/požadujeme" ty nejlepší zájemce od našeho místa spíš odrazují.

Proč?

Běžný náborový inzerát sice v bodech oznamuje, jaké máme požadavky a co u nás bude dotyčný dělat.

Ale právě touto fádní prezentací nevědomky říkáme: "Tady to bude úplně stejné jako jinde. Za stejné peníze (nebo méně) tady budeš dělat to samé."

Proč by se ale měl kdokoliv na takové místo hlásit, že? (A právě proto se dnes nehlásí, že...)

Abychom tedy uchazeče zaujali, musíme jim tu naši práci "prodat" tak, aby je nadchla.

Aby se už dopředu viděli, jak ji vykonávají a jak se jim u nás líbí.

A aby si právě proto řekli: "Tam chci pracovat!"

Celý postup takové proměny vám proto vysvětlí druhý průvodce.

A ukážeme si, jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné.

Jak?

Praktický příklad proměny obvyklého náborového inzerátu v nabídku, které chytne kandidáta za límec a přivede ho až k vám
Úsměv na rtech jim ale zmizí, když uvidí, že jsme ty pracovníky skutečně přivedli.
Když uvidí, že u nás chtějí pracovat lidé i přesto, že dopředu vědí, nedostanou víc.
A jejich povýšený postoj se změní v závistivé mračení jakmile uvidí, že tito lidé patří ve svém oboru mezi ty nejlepší.

Ukážeme si totiž osvědčenou cestu k tomu, jak sehnat šikovné pracovníky na jakékoliv místo, i když neplatíme v oboru nejvíc.

Ano, zní to pohádkově.

Ale my to nezařídíme lusknutím prstu: Použijeme k tomu celý následující postup.

A troufnu si tvrdit, že vy sami jste důkazem toho, že může získat dobré lidi i přesto, že nenabízíme nejvíc:

Vy sami totiž děláte svou práci dobře a s nadšením, i když víte, že někde jinde můžete dostat víc. A právě váš vlastní příklad je důkazem, že se lidé při rozhodování o zaměstnání nerozhodují jen podle výplatní pásky... ale může je zaujmout a přilákat i něco jiného.

Podíváme se tedy na to, co ti lidé, kteří o změně zaměstnání uvažují, vlastně hledají.

Podíváme se na to, jak jim vysvětlit a ukázat, že právě na tom vašem místě to najdou.

A aniž bychom tedy změnili samotné pracovní místo, změníme jej v atraktivní pozici, na které lidé chtějí pracovat.

(A pozor, vůbec se přitom nebudeme bavit o stravenkách, týdnech dovolené nebo služebním mobilu a dalších "benefitech".)

Půjdeme na to zkrátka jinak, než všichni ostatní... a právě proto si ti nejlepší našeho místa všimnou... a budou o něm chtít vědět víc.

2 Jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné
I když ale víme, že nabízíme dobré místo, musíme jej umět prodat.

A strohé náborové inzeráty typu "nabízíme/požadujeme" ty nejlepší zájemce od našeho místa spíš odrazují.

Proč?

Běžný náborový inzerát sice v bodech oznamuje, jaké máme požadavky a co u nás bude dotyčný dělat.

Ale právě touto fádní prezentací nevědomky říkáme: "Tady to bude úplně stejné jako jinde. Za stejné peníze (nebo méně) tady budeš dělat to samé."

Proč by se ale měl kdokoliv na takové místo hlásit, že?
(A právě proto se dnes nehlásí, že...)

Abych tedy uchazeče zaujali, musíme jim tu naši práci "prodat" tak, aby je nadchla.

Aby se už dopředu viděli, jak ji vykonávají a jak se jim u nás líbí.

A aby si právě proto řekli: "Tam chci pracovat!"

Celý postup takové proměny vám proto vysvětlí druhý průvodce.

A ukážeme si, jak proměnit nudné pracovní inzeráty v náborový magnet, který zaujme a přivede ty správné.

bullets1

podíváme se na naše stávající pracovní inzeráty
řekneme si, co v nich nechat a co z nich určitě odstranit
vysvětlíme si, jak je přepsat, aby byly 100% pravdivé a současně zajímavé a atraktivní
a na příkladech si ukážeme, jak můžeme náborovým inzerátem vstoupit do hlavy uchazeče tak, aby si řekl: tak toto mě zajímá, tady chci pracovat

Podíváme se na praktický příklad proměny obvyklého náborového inzerátu v nabídku, které chytne kandidáta za límec a přivede ho až k vám.

A dál si ukážeme... (rozklikněte pro podrobnosti)

Krok č. 3: Jak bleskově zvýšit zájem o vaše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláte

3 Jak bleskově zvýšit zájem o vaše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláte
bullets2

Když dnes spočítáte skutečně kvalitní zájemce, kteří se na váš inzerát přihlásili, jste s tímto počtem dobrých kandidátů spokojeni?

Nebo byste jich chtěli - za stejné peníze a tedy bez jakéhokoliv zvýšení nákladů - získat víc?

(Třeba dvojnásobek? Trojnásobek? Nebo pětinásobek?)

Když dnes spočítáte skutečně kvalitní zájemce, kteří se na váš inzerát přihlásili, jste s tímto počtem dobrých kandidátů spokojeni?

Nebo byste jich chtěli - za stejné peníze a tedy bez jakéhokoliv zvýšení nákladů - získat víc?

(Třeba dvojnásobek? Trojnásobek? Nebo pětinásobek?)

Protože k potenciálním pracovníkům mluvíme prostřednictvím našeho inzerátu na dálku, lidé si dělají obrázek o našem místě podle našeho výběru slov, tónu a obsahu inzerátu

... a právě proto můžeme jeho chytrými úpravami textu dosáhnout toho, že naše volné místo zaujme více těch, které chceme přivést.

Třetí průvodce vám proto ukáže právě to, jak bleskově zvýšit zájem o naše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláme.

Něco změnit musíme, ale nebude to nic, co by vyžadovalo desítky hodin práce navíc.

Budou to jen drobné změny a nebudou tedy ani vyžadovat více peněz nebo větší reklamu.

Budou to ale přesně ty změny, které způsobí, že se na naše místo přihlásí méně těch, které přijmout nechceme

.... a více těch, které přijmout chceme.

(A budou to změny, které způsobí, že se ti nejlepší budou na naše místo hlásit i přesto, že budou dopředu vědět, že neplatíme nejvíc.)

A dále se podíváme na to, jak (rozklikněte pro detail)

Protože k potenciálním pracovníkům mluvíme prostřednictvím našeho inzerátu na dálku, lidé si dělají obrázek o našem místě podle našeho výběru slov, tónu a obsahu inzerátu

... a právě proto můžeme jeho chytrými úpravami textu dosáhnout toho, že naše volné místo zaujme více těch, které chceme přivést.

Třetí průvodce vám proto ukáže právě to, jak bleskově zvýšit zájem o naše volná místa drobnými změnami toho, co už stejně děláme.

Něco změnit musíme, ale nebude to nic, co by vyžadovalo desítky hodin práce navíc.

Budou to jen drobné změny a nebudou tedy ani vyžadovat více peněz nebo větší reklamu.

Budou to ale přesně ty změny, které způsobí, že se na naše místo přihlásí méně těch, které přijmout nechceme

.... a více těch, které přijmout chceme.

(A budou to změny, které způsobí, že se ti nejlepší budou na naše místo hlásit i přesto, že budou dopředu vědět, že neplatíme nejvíc.)

Krok č. 4: Aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam)

4 Aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam)

Ať je nabízené místo sebelákavější, nikdo se na něj nepřihlásí, pokud se o něm nedozví.

A pasivní inzerce na pracovních portálech osloví jen malou část těch, kteří by tu naši práci mohli dělat... a dělat by ji chtěli.

Aby se o ní dozvěděli ti nejvhodnější, musíme jim vyjít naproti.

Vlastně ne: Musíme se dostat až přímo před jejich oči.

Protože jsou často nezasažitelní.

Mají jen přelétavou pozornost.

A právě na to se zaměří čtvrtý průvodce:

Co a kde udělat, aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam).

Většina firem zveřejní nabídku volného místa na pracovním portálu a pak čeká, kdo se ozve.

Pro nás bude ale pracovní portál jen začátkem:

Ať je nabízené místo sebelákavější, nikdo se na něj nepřihlásí, pokud se o něm nedozví.

A pasivní inzerce na pracovních portálech osloví jen malou část těch, kteří by tu naši práci mohli dělat... a dělat by ji chtěli.

Aby se o ní dozvěděli ti nejvhodnější, musíme jim vyjít naproti.

Vlastně ne: Musíme se dostat až přímo před jejich oči.

Protože jsou často nezasažitelní.

Mají jen přelétavou pozornost.

A právě na to se zaměřím čtvrtý průvodce:

Co a kde udělat, aby se o volném místě dozvěděli ti, které hledáte (a chtěli nastoupit k vám, i když je lákají jinam).

Většina firem zveřejní nabídku volného místa na pracovním portálu a pak čeká, kdo se ozve.

Pro nás bude ale pracovní portál jen začátkem:

bullets3


Volné místo tam zveřejníme (a navíc tak, že bude působit, na rozdíl od ostatních, mnohem lákavěji).

Ale nezůstaneme jen u tohoto pasívního čekání, zda (a jestli vůbec) nás tam někdo najde. (Vždyť kdyby takto pasivně prodávali naši prodejci – jen vyvěsili nabídku a čekali, až se zákazníci sami ozvou – byli bychom první, kdo je bude chtít propustit.)

Podíváme se proto na mnohem účinnější aktivní postupy, jak se šikovně dostat přímo před oči těch nejlepších talentů.

Ukážeme si, jak neobvyklými cestami dosáhnout toho, že se o našem místě dozvědí právě tito lidé.

A na příkladech si ukážeme, jak se vymanit náborovým stereotypům a bez další práce navíc oslovit a zaujmout přesně ty uchazeče, které si na naše místo přejeme.

Volné místo tam zveřejníme (a navíc tak, že bude působit, na rozdíl od ostatních, mnohem lákavěji).

Ale nezůstaneme jen u tohoto pasívního čekání, zda (a jestli vůbec) nás tam někdo najde. (Vždyť kdyby takto pasivně prodávali naši prodejci – jen vyvěsili nabídku a čekali, až se zákazníci sami ozvou – byli bychom první, kdo je bude chtít propustit.)

Podíváme se proto na mnohem účinnější aktivní postupy, jak se šikovně dostat přímo před oči těch nejlepších talentů.

Ukážeme si, jak neobvyklými cestami dosáhnout toho, že se o našem místě dozvědí právě tito lidé.

A na příkladech si ukážeme, jak se vymanit náborovým stereotypům a bez další práce navíc oslovit a zaujmout přesně ty uchazeče, které si na naše místo přejeme.

A dál si ukážeme (rozklikněte pro detail)

Krok č. 5: Jak šikovně zařídit, aby víc talentů reagovalo zájmem na vaše oslovení přes LinkedIn 

5 Jak šikovně zařídit, aby víc talentů reagovalo zájmem na vaše oslovení přes LinkedIn
bullets4

Při aktivní oslovování potenciální pracovníků dnes určitě používáte LinkedIn.

Většina náborářů a personalistů přitom ale dělá několik chyb.

A právě to je důvodem, proč oslovení lidé na nabídku práce nereagují. (Nebo ji odmítají.)

My ty jejich chyby dělat nebudeme:

Oslovíme totiž potenciální pracovníky přes LinkedIn jinak. A chytřeji.

Vynalézavým způsobem zvýšíme úspěšnost oslovení kandidátů na LinkedInu o 50 - 400 %.

A pátý průvodce nám proto vysvětlí, jak šikovně zařídit, aby na naše oslovení přes LinkedIn reagovalo víc talentů.

Odhalí vám... (rozklikněte pro detail)


Při aktivní oslovování potenciální pracovníků dnes určitě používáte LinkedIn.

Většina náborářů a personalistů přitom ale dělá několik chyb.

A právě to je důvodem, proč oslovení lidé na nabídku práce nereagují. (Nebo ji odmítají.)

My ty jejich chyby dělat nebudeme:

Oslovíme totiž potenciální pracovníky přes LinkedIn jinak a chytřeji.

Vynalézavým způsobem zvýšíme úspěšnost oslovení kandidátů na LinkedInu o 50 - 400 % (= výsledky).

A pátý průvodce nám proto vysvětlí, jak šikovně zařídit, aby na naše oslovení přes LinkedIn reagovalo víc talentů.

Krok č. 6: Jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů z Facebooku

6 Jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů z Facebooku

Zkušení recruiteři samozřejmě už dávno vědí, že LinkedIn je vhodný pro oslovení jen některých profesí.

A pro jiné je lepší použít Facebook.

Jenže: I když nabídku volného místa na FB oznámí, bývají zklamaní z toho, že se jim za ty peníze nehlásí tolik kvalitních lidí, kolik si představovali.

My to ale změníme:

Šestý průvodce nám totiž odhalí, jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů právě z Facebooku.
 
A tohoto výsledku dosáhneme možná tak trochu "vychytralým" postupem, který zobrazí naši nabídku práce přesně těm, kteří ji mají vidět (a nás to bude stát mnohem míň, než kolik platíme dnes).



Zkušení recruiteři samozřejmě už dávno vědí, že LinkedIn je vhodný pro oslovení jen některých profesí.

A pro jiné je lepší použít Facebook.

Jenže: I když nabídku volného místa na FB oznámí, bývají zklamaní z toho, že se jim za ty peníze nehlásí tolik kvalitních lidí, kolik si představovali.

My to ale změníme:

Šestý průvodce nám totiž odhalí, jak s minimálními náklady přivést dvojnásobek kvalitních uchazečů právě z Facebook.
 
A tohoto výsledku dosáhneme možná tak trochu "vychytralým" postupem, který zobrazí naši nabídku práce přesně těm, kteří ji mají vidět (a nás to bude stát mnohem míň, než kolik platíme dnes).

Podíváme se na to jak... (rozklikněte pro detail)

Krok č. 7: Abyste už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se vám hlásili sami a trvale

7 Abyste už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se vám hlásili sami a trvale

I když se ale snažíme přivést šikovné pracovníky na naše volná místa, naše přání je ve skutečnosti úplně jiné:

Nejraději bychom totiž nikoho nehledali. A nejraději bychom byli, kdyby před naším vchodem stál obrazně zástup těch nejlepších. A ti by čekali, až se u nás nějaké to volné místo uvolní.

Ano, ti nejlépe platící konkurenti to mají jednodušší.

Ale pověst zaměstnavatele, u kterého chtějí lidé pracovat, si můžeme vybudovat i bez peněz.

Tak, abychom už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se nám hlásili sami a trvale.

A právě proto si v sedmém průvodci ukážeme... (rozklikněte pro detail)


I když se ale snažíme přivést šikovné pracovníky na naše volná místa, naše přání je ve skutečnosti úplně jiné:

Nejraději bychom totiž nikoho nehledali. A nejraději bychom byli, kdyby před naším vchodem stál obrazně zástup těch nejlepších. A ti by čekali, až se u nás nějaké to volné místo uvolní.

Ano, ti nejlépe platící konkurenti to mají jednodušší.

Ale pověst zaměstnavatele, u kterého chtějí lidé pracovat, si můžeme vybudovat i bez peněz.

Tak, abychom už nikdy nemuseli pracovníky hledat a ti nejlepší se nám hlásili sami a trvale.

A právě to nám ukáže sedmý průvodce:

Na pomoc vám přijede "sedm specialistů",
ale nemusíte platit jejich obvyklou odměnu...

Prostřednictvím náborového kompletu tak za vámi až do firmy přijede sedm "virtuálních poradců".

Prostřednictvím náborového kompletu tak za vámi až do firmy přijede sedm "virtuálních poradců".

Nemusíte za nimi tedy nikam dojíždět. Nemusíte se přizpůsobovat tomu, kdy si na vás udělají čas. A nemusíte ani přerušit veškerou vaši ostatní práci.

Přijedou za vámi jako online audioprůvodce & kurz. Jejich praktické tipy si tedy můžete vyslechnout z vašeho telefonu, notebooku, při cestě autem, vlakem či jakékoliv jiné činnosti. 

V každém modulu s vámi postupně projde jednotlivé kroky toho, co udělat, aby se na vaše místo hlásilo víc kvalitních zájemců.

Vysvětlí vám konkrétně, co ponechat, co změnit, co připravit, jak to napsat, kam to zařadit, kde to zveřejnit.

Provedou vás za ruku všemi nástrahami a pastmi, které na vás kde číhají (a do kterých se nechávají chytit ostatní).

A na konci zásahu těchto virtuálních specialistů budete mít zpracovanou nejen novou nabídku pracovního místa, která zaujme a přesvědčí ty správné... ale také jasný plán toho, co, kdy a kde udělat, aby se vám noví zájemci o vaše místa začali hlásit... okamžitě.

Prostřednictvím náborového kompletu tak za vámi až do firmy přijede sedm "virtuálních poradců".

Každý z nich s vámi postupně projde jednotlivé kroky toho, co udělat, aby se na vaše místo hlásilo víc kvalitních zájemců.

Ukáží vám konkrétně, co ponechat, co změnit, co připravit, jak to napsat, kam to zařadit, kde to zveřejnit.

Provedou vás za ruku vás všemi nástrahami a pastmi, které na vás kde číhají (a do kterých se nechávají chytit ostatní).

A na konci zásahu těchto virtuálních specialistů budete mít zpracovanou nejen novou nabídku pracovního místa, která zaujme a přesvědčí ty správné... ale také jasný plán toho, co, kdy a kde udělat, aby se vám noví zájemci o vaše místa začali hlásit... okamžitě.

Sami víte, kolik platíte personálním agenturám.

A ze zkušenosti s poradenskými agenturami také víte, kolik by vás stál nikoliv jeden, ale hned sedm poradců, kteří by vám pomáhali při hledání nových pracovníků.

Celý náborový komplet "Magnet na zaměstnance" vám přitom předá tytéž zkušenosti, pomůcky a nástroje za 4.950 Kč + 21 % DPH, přičemž přístup získáte okamžitě. A protože se po prvním využití nikam nevypaří, ale zůstane vám na celý rok k dispozici, toto jedno rozhodnutí vám umožní rychle obsadit další a další místa i do budoucna.

Sami víte, kolik platíte za obsazení těchto pozic personálním agenturám. A ze zkušenosti s poradenskými agenturami také víte, kolik by vás stál nikoliv jeden, ale sedm poradců, kteří by vám pomáhali při hledání nových pracovníků (konzervativně to odhadujeme na 70 000+ Kč).

Celý náborový komplet "Magnet na zaměstnance" vám přitom předá tytéž zkušenosti, pomůcky a nástroje za 9.950 Kč + 21% DPH a poštovné (vše za vámi dorazí do 72 hodin od objednání poštou). A protože se po prvním využití nikam nevypaří, ale zůstane vám trvale k dispozici, tato jedna investice vám zajistí schopnost obsadit všechna vaše pracovní místa na celé roky dopředu.

Pozor: Protože jste dostali odkaz na tuto stránku, do XX.XX.XXXX je můžete vy osobně (pouze vy, toto zvýhodnění není veřejné) získat s 20 % slevou za 7960 Kč + 21% DPH a poštovné.

Důvod pro toto zvýhodnění je prostý: Protože se nás ostatní zájemci ptají, jaké zkušenosti mají s využitím náborového kompletu jeho uživatelé, časem se vás – až budete mít dostatek pracovníků a všechen stres z vás opadne – požádáme o vaše hodnocení. A toto zvýhodnění je tedy naše poděkování za to, že nám potom svůj odborný názor poskytnete. (Pozor ale na to, že tato zvýhodněná nabídka a stránka je jen dočasná: Jakmile nám dorazí dostatek odborných posouzení - a čekáme už jen na několik posledních - tuto nabídku bez předchozího varování ukončíme a stránku vypneme. Tuto stránku pak už neuvidíte a náborový komplet bude k dispozici za jeho obvyklou cenu na XXXXX.)



Navíc máte jistotu, že Magnet na zaměstnance vám ty pracovníky přivede nebo vás nebude stát ani korunu.



Získáte jistotu: Přivede vám nové zaměstnance nebo vás nebude stát ani korunu

Využitím Magnetu na zaměstnance máte přitom jistotu, že tyto postupy vám nové pracovníky skutečně přivedou ... nebo vás nebude stát ani korunu.

Za všemi zkušenostmi a metodami si totiž stojíme natolik, že nebudete nic riskovat, protože vám garantujeme (a toto je náš oficiální příslib), že vám jinak okamžitě vrátíme všechny peníze...

Magnet na zaměstnance - záruka

12měsíční férová záruka (a vaše jistota), že využitím těchto postupů získáte pracovníky, které chcete


"Vyzkoušejte celou strategii, postupy a metody vašeho nového "Magnetu na zaměstnance" v praxi. A pokud vám jejich využití nepřivede ty pracovníky, které hledáte, pošlete nám pošlete nám ukázku kampaně, kterou jste se o to snažili. Kdykoliv během následujících 12 měsíců. A my vám vrátíme peníze. Bez diskusí. Bez vytáček. Okamžitě. A do posledního halíře."

Buď vám přivede šikovné pracovníky... nebo dostanete všechny peníze zpět
Vyzkoušejte celou strategii vašeho nového "magnetu na zaměstnance" v praxi. A pokud vám nepřivede ty pracovníky, které hledáte, pošlete nám celý komplet zpět. Kdykoliv během následujících 12 měsíců. A my vám vrátíme peníze. Bez diskusí. Bez vytáček. Okamžitě. A do posledního halíře.

Proč dáváme takovou záruku... a jak si ji můžeme vůbec dovolit?

Převzetím rizika na sebe vás chceme ujistit, že si za celým kompletem stojíme. Nekupujete tedy zajíce v pytli, ale vyzkoušené a prověřené postupy. A protože víme, že vám realizace těchto postupů nové pracovníky přivede, máme za to, že jako spokojený klient nic vracet nebudete.

Neslibujeme samozřejmě, že se noví lidé objeví ve vašich dveřích jako zázrakem jen tím, že si celý komplet objednáte a uložíte do šuplíku. Nebo, že stačí, abyste si ho jen vyslechli... a výsledky se dostaví samy. K přivedení pracovníků je potřeba udělat ony změny, zásahy a úpravy, které vám průvodci vysvětlí.

Jakmile je ale uděláte, lidé se vám začnou hlásit. Ti správní. A vám spadne kámen ze srdce.

Pochopíte totiž, že v Magnetu na zaměstnace jste získali nástroj, jak obsadit vaše volná místa kdykoliv budete potřebovat..

Proč dáváme takovou záruku... a jak si ji můžeme vůbec dovolit?

Převzetím rizika na sebe vás chceme ujistit, že si za celým kompletem stojíme. Nekupujete tedy zajíce v pytli, ale vyzkoušené a prověřené postupy. A víme, že vám realizace těchto postupů nové pracovníky přivede, máme za to, že jako spokojený uživatel nic vracet nebudete.

Neslibujeme samozřejmě, že se noví lidé objeví ve vašich dveřích jako zázrakem jen tím, že si celý komplet vyslechnete. K jejich přivedení je potřeba udělat ty změny, zásahy a úpravy vaší inzerce, nabídky pracovního místa a dalších detailů.

Jakmile to ale uděláte, lidé se vám začnou hlásit. Ti správní. A vám spadne kámen ze srdce, protože pochopíte, že stejným způsobem můžete od teď kdykoliv přivést dobré pracovníky na jakékoliv pracovní místo.

5 bonusových pomůcek, které vám zjednoduší a urychlí hledání těch nejlepších

Aby se vám to navíc povedlo co nejdříve, prostřednictvím této stránky navíc získáte tyto bonusové pomůcky a materiály:

Bonusový modul "Proměny v praxi", ve kterém si můžete prohlédnout 19 vzorů, příkladů a ukázek proměn pracovních inzerátů, nabídek a oslovení z původních nudných do nových a atraktivních. Jen pročtení a pochopení těchto proměn vám otevře oči natolik, že už nikdy nebudete chtít inzerovat vaše volná místa "postaru", protože pochopíte, kolik dobrých kandidátů tím dnes nevědomky odrazujete.

Klienti, kteří tyto transformace svých náborových nabídek podstoupili, zaplatili za každou proměnu (podle rozsahu) 5 – 20.000 Kč a vy tak do rukou zdarma dostanete vzory a příklady v hodnotě desítek tisíc korun. Jen úspora za vzory z tohoto manuálu vám tak vlastně zaplatí celý náborový komplet.

Náborový modul "93 účinných metod, jak zdarma či s minimálními náklady oslovit a přivést zaměstnance, které chcete... co nejdříve". Protože zveřejnění nabídky na pracovním portálu dnes už nestačí (a oslovíme tím jen zlomek možných zájemců), tento manuál vám přivede další zájemce. Ukáže vám celkem 93 vyzkoušených, prověřených a osvědčených postupů, jak oslovit další potenciální pracovníky s minimálními nebo nulovými náklady. A už během několika dní tak můžete s jejich pomocí přivést nové pracovníky i do vaší firmy.

Tato inspirativní sbírka udělá pro přivedení dalších zaměstnanců do vaší firmy totéž, co desítky tisíc korun utracené za tradiční reklamu. Vy za ni ale platit nemusíte. A získáte ji zdarma s celým kompletem.

Bonusový modul "Jak do hledání nových lidí šikovně zapojit vlastní zaměstnance". V tomto návodu získáte vzorové ukázky toho, jak do náboru nových pracovníků zapojit vaše stávající pracovníky. Najdete zde vzory pro oslovení jejich známých a přátel. Ukážeme si, jak je připravit na diskusi o pracovní nabídce tak, aby uměli vaše místo "prodat". A protože zde najdete ukázky a příklady, nebudeme muset nic vymýšlet. Vše najdete připraveno.

Pokud navíc získáte nové zaměstnance pomocí této metody, sami víte, kolik ušetříte za personální inzerci, odměny agenturám a fakturách za reklamu. A právě to je hodnota tohoto manuálu, který přitom získáte s náborovým kompletem zdarma.

A získáte také akční průvodce "Když potřebujete další lidi hned: Co udělat dnes, aby se zájemci hlásili už zítra". Tento průvodce vás obrazně vezme za ruku a krok za krokem vás provede jednotlivými změnami, které bude nutné udělat přímo u vás. Tak, aby vás to stálo co nejméně času. Co nejméně práce. A abyste proměnili vaše místo v atraktivní pozici, na kterou se budou hlásit ti nejlepší, co nejdříve.

Kolik byste zaplatili specialistovi, který by vás provedl nejrychlejší a nejspolehlivější cestou k oslovení a přivedení nových pracovníků? Platit za to ale nemusíte, celý manuál získáte v náborovém kompletu zdarma.

Žádná teorie, ale praxe: Prověřené metody, které fungují

Proč tyto postupy fungují?

Protože vycházejí z myšlenky, že pracovní místo už nestačí jen nabízet, ale musíme jej prodávat.  A využíváme k tomu tedy obdobné postupy metody a techniky, jako při prodeji zboží či služeb:

Zaujmout pozornost tím, že se trefíme do myšlenky, kterou náš ideální pracovník nosí v hlavě. Ukázat mu naše pracovní místo tak, aby pochopil, proč pro něj bude zajímavé. A přivést jej k rozhodnutí, aby nám zavolal, napsal nebo přišel osobně.

Jako marketingový poradce a tvůrce stovek reklamních a marketingových kampaní totiž v praxi mnoha firem vidím, co funguje.... a co ne. Na co reagují uchazeči/zákazníci. Jak upoutat jejich pozornost. A jak je oslovit tak, aby se na nás obrátili s žádostí o práci/objednávkou.

Pavel Řehulka

Ano, můžete si říct, že nechcete vybočit z řady a budete dělat nábor stejně tak, jak jste jej dělali dosud. 

Oba ale víme, že do této stránky jste se začetli právě proto, že vám ty současné postupy nefungují. Že potřebujete čerstvý přístup a novou inspiraci. A právě to uděláme spolu: Krok za krokem proměníme vaše stávající náborovou inzerci tak, že bude vypadat a působit na uchazeče tak, že si jí všimnou. Že zaujme ty správné lidi. A že je pak k vám přivede na pohovor.

Aby se vám to navíc povedlo co nejdříve, při prostřednictvím této stránky navíc získáte tyto bonusové pomůcky a materiály:
Náborový manuál #2 "93 účinných metod, jak zdarma či s minimálními náklady oslovit a přivést zaměstnance, které chcete... co nejdříve". Protože zveřejnění nabídky na pracovním portálu dnes už nestačí (a oslovíme tím jen zlomek možných zájemců), tento manuál vám přivede další zájemce. Ukáže vám celkem 93 vyzkoušených, prověřených a osvědčených postupů, jak oslovit další potenciální pracovníky s minimálními nebo nulovými náklady. A už během několika dní tak můžete s jejich pomocí přivést nové pracovníky i do vaší firmy.
Bonusový průvodce #3 "Jak do hledání nových lidí šikovně zapojit vlastní zaměstnance". V tomto návodu získáte vzorové ukázky toho, jak do náboru nových pracovníků zapojit vaše stávající pracovníky. Najdete zde vzory pro oslovení jejich známých a přátel. Ukážeme si, jak je připravit na diskusi o pracovní nabídce tak, aby uměli vaše místo "prodat". A protože zde najdete ukázky a příklady, nebudeme muset nic vymýšlet. Vše najdete připraveno.

Rozhodnete se tedy pro změnu? Nebo budete doufat v zázrak?

Akční průvodce #4 "Když potřebujete další lidi hned: Co udělat dnes, aby se zájemci hlásili už zítra". Tento průvodce vás obrazně vezme za ruku a krok za krokem vás provede jednotlivými změnami, které bude nutné udělat přímo u vás. Tak, aby vás to stálo co nejméně času. Co nejméně práce. A abyste proměnili vaše místo v atraktivní pozici, na kterou se budou hlásit ti nejlepší, co nejdříve.
Bonus #5 CD "Nevymýšlej to sám" na kterém najdete vzory, příklady, checklisty, texty a argumenty v elektronické podobě. Stačí si je tedy otevřít v počítači, upravit, doplnit a vytisknout... a největší "námaha" s proměnou vaší pracovní nabídky vám tak odpadne. A protože je budete mít v digitální podobě, můžete je používat opakovaně, pro další a další pracovní místa.

Pokud se na vaše volná místa nehlásí tolik kvalitních zájemců, kolik chcete, Magnet na zaměstnance to změní:

  • Vymaníte se zastaralým postupům, které už nefungují.
  • Poznáte náborové metody účinné i v digitální době přelétavé pozornosti.
  • A získáte další pracovníky rychleji (a levněji), než vlastním experimentováním.

Magnet na zaměstnance vám dodá detailní postupy, metody, vzory a příklady, jak to celé udělat

.... a jediné, co tedy potřebujete k přivedení čerstvých a talentovaných pracovníků i do vaší firmy, je zapřáhnout do práce tyto osvědčené postupy, které přitahují šikovné zaměstnance, i u vás.

Rozhodnete se tedy vyzkoušet celý Magnet na zaměstnance bez rizika... nebo budete dokola opakovat to, co dnes?