Při jednání se zákazníky se někdy setkáváme s tím, že se jim naše nabídka zkrátka nelíbí:
„Nelíbí se mi ten design.“
„Je to moc velké.“
„Kvalita není dostatečná.“
„Záruka je moc krátká.“
Pštros č. 3 by již strčil hlavu do písku s tím, že odlišný vkus se nedá překonat a „vše je tedy ztraceno“. Někdy ale stačí nabídku upravit, osekat, spojit nebo rozdělit. A výsledkem je proměna, která už zákazníkovi nevadí.
Namítá-li tedy zákazník, že se mu naše nabídka nelíbí, můžeme reagovat třeba návrhem řešení… a uzavřením objednávky:
„Moc velké? Myslím si, že vím, jak to vyřešit. Když tu velikost zmenšíme na rozměry, které požadujete, můžeme objednávku podepsat?“
Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši nabídku tak, abyste slyšeli méně námitek „nelíbí se mi to“.
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto „jednoduché“ postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.