Pštros č. 3 – „Nelíbí se mi to…“ (28)

Při jednání se zákazníky se někdy setkáváme s tím, že se jim naše nabídka zkrátka nelíbí:

„Nelíbí se mi ten design.“
„Je to moc velké.“
„Kvalita není dostatečná.“
„Záruka je moc krátká.“

Pštros č. 3 by již strčil hlavu do písku s tím, že odlišný vkus se nedá překonat a „vše je tedy ztraceno“. Někdy ale stačí nabídku upravit, osekat, spojit nebo rozdělit. A výsledkem je proměna, která už zákazníkovi nevadí.

Namítá-li tedy zákazník, že se mu naše nabídka nelíbí, můžeme reagovat třeba návrhem řešení… a uzavřením objednávky:

„Moc velké? Myslím si, že vím, jak to vyřešit. Když tu velikost zmenšíme na rozměry, které požadujete, můžeme objednávku podepsat?“

Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši nabídku tak, abyste slyšeli méně námitek „nelíbí se mi to“.

Úspěšný týden přeje…

Pštros č. 3 - "Nelíbí se mi to..." (28) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto „jednoduché“ postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.


Kategorie

námitka "nelíbí se mi to", proměna nabídky


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...