Minule jsme si říkali, že čím více stresu naši zákazníci zažívají, tím více tíhnou k osvědčeným, zavedeným a vyzkoušeným produktům, značkám a dodavatelům.
Jak ale narušit onen „antistresový návyk“, když je dodavatelem náš konkurent a zákazník nakupuje stereotypně právě u něj?
Důvod pro setrvávání u zaběhnutých řešení je jednoduchý: O alternativních variantách často víme, máme ale za to, že cena změny (počítaná v času a energii, kterou bychom tomu museli věnovat a riziko spojené s neúspěchem) je větší než setrvání u stávajícího řešení.
Chceme-li tedy přimět zákazníka ke změně dodavatele, musíme zjednodušit celý proces natolik, aby mu stačilo jen říci „ano“… a vše ostatní zařídíme my… se zárukou, že na změně vydělá minimálně XX Kč… jinak mu vrátíme peníze, budeme platit penále atd.
Jak v následujících 7 dnech zjednodušíte zákazníkům přestoupení k vaší firmě…a čím zaručíte, že se jim to vyplatí?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.